Administración de Empresas y Marketing (Ademar)

Grupo: SEJ241
Rama: SEJ
Acrónimo: ADMINISTRACION DE EMPRESAS Y M
Situación grupo: Definitivo
Estado grupo: Válido
Área unesco: INNOVACIÓN TECNOLÓGICA, MARKETING (COMERCIALIZACIÓN)
Investigador responsable: TEODORO LUQUE MARTINEZ

Listado de producción del grupo

Datos obtenidos de UGR y plataforma SICA2

Listando 571 resultados
Titulo Año Tipo

MEMORIA DEL TRABAJO DESARROLLADO DENTRO DEL CONVENIO ESPECÍFICO DE COLABORACIÓN ENTRE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA Y ROSSELLI Y RUIZ, S.L. PARA EL DESARROLLO, TUTORIZACIÓN Y VALIDACIÓN DEL ¿PROGRAMA FORMATIVO DE DESARROLLO DE CONTENIDOS DIGITALES PARA LA EDU

BEATRIZ PRIETO CAMPOS, MERCEDES CUEVAS LOPEZ, MARÍA JOSÉ LATORRE MEDINA, ANTONIO GARCÍA GUZMÁN, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, MARÍA BERMÚDEZ MARTÍNEZ
2023 Libro

University graduates¿ segmentation: determinant factors

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2022 Articulo

A review of three decades of academic research on brand equity: A bibliometric approach using co-word analysis and bibliographic coupling

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2022 Articulo

El brand equity: una visión holística del término, uso y medición, con especial aproximación al sector de la restauración.

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2022 Capítulo de libro

INFLUENCIA DE LA APELACIÓN DEL MENSAJE EN LA ATENCIÓN. UN ESTUDIO DE EYE-TRACKING

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2022 Articulo

Do biometric payment systems work during the COVID-19 pandemic? Insights from the Spanish users’ viewpoint

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2022 Articulo

Una aproximación al consumo del CBD en España. Análisis del mercado, perfil del consumidor y opciones estratégicas de implantación.

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, María Eugenia Rodríguez López
2022 Capítulo de libro

Influence of the perceived benefit of a social network-based sales promotion on the perceived quality of a heritage complex

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu, M Belén Prados-Peña
2022 Articulo

Customer perceived integrated marketing communications: A segmentation of the soda market

Lucia Porcu
2022 Articulo

Sharing but caring: Location based mobile applications (LBMA) and privacy protection motivation

Lucia Porcu
2022 Articulo

Heritage Destination: Weaknesses and Strengths Based on the Opinions of Its Visitors¿Case Study: The Alhambra and Generalife

M Belén Prados-Peña
2022 Articulo

Pensamiento-planificación-dirección estratégica y universidad

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2021 Capítulo de libro

Los estudios de opinión e inserción laboral referidos a la universidad. In Lecturas de política y gestión universitarias

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2021 Capítulo de libro

Lecturas y de política y gestión universitarias

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2021 Libro

Response to Quo vadis university? University Horizon (Réplica a ¿Quo vadis universidad? Horizonte Universidad)

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2021 Articulo

The impact of flow, satisfaction and reputation on loyalty to MOOCs: the moderating role of extrinsic motivation

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2021 Articulo

No More Drama: Genres and Subgenres of TV Series

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2021 Capítulo de libro

Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2021 Libro

Key antecedents of brand equity in heritage brand extensions: The moderating role of tourist heritage experience

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2021 Articulo

Segmentación de clientes potenciales de sistemas de energías renovables

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2021 Articulo

Exploring the determinants of intention to use P2P mobile payment in Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

Determinants and risks of intentions to use mobile applications in museums: An application of fsQCA.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

Identifying relevant segments of AI applications adopters – Expanding the UTAUT2¿s variables

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

Predicting Big Data Adoption in Companies with an Explanatory and Predictive Model.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

The Effect of Consumer Concern for the Environment, Self-Regulatory Focus and Message Framing on Green Advertising Effectiveness: An Eye-Tracking Study

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona, Ana Nieto Ruiz
2021 Articulo

What Do You Want to Eat? Influence of Menu Description and Design on Consumer’s Mind: An fMRI Study

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2021 Articulo

Social commerce website design, perceived value and loyalty behavior intentions: the moderating roles of gender, age and frequency of use

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

Influence of regulatory fit theory on persuasion from google ads: An eye tracking study

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2021 Articulo

Exploring the determinants of intention to use P2P payment systems in Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2021 Articulo

El uso de ¿ClassCraft¿ como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2021 Capítulo de libro

The relationship between brand experience and word-of-mouth in the TV-series sector: The moderating effect of culture and gender

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2021 Articulo

Challenges in times of a pandemic: what drives and hinders the adoption of location-based applications?

Lucia Porcu
2021 Articulo en prensa

Branding for Social Marketing

Lucia Porcu, Luis Doña Toledo
2021 Capítulo de libro

ICT, Disability, and Motivation: Validation of a Measurement Scale and Consequence Model for Inclusive Digital Knowledge

Luis Doña Toledo, Marta Medina García
2021 Articulo

Efecto moderador del ajuste de la extensión y la implicación en la relación entre la actitud hacia una marca padre patrimonial y la lealtad de la extensión. Aplicación al conjunto monumental de la Alhambra y el Generalife

M Belén Prados-Peña
2021 Articulo

Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2020 Articulo

Turismo y gestión de marketing. Análisis comparativo entre parques y estaciones de esquí

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2020 Articulo

Generación de valor de la UGR en su entorno. Análisis del impacto económico y social

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2020 Libro

Modulating the Neural Bases of Political Communications: Political Involvement and Perception of the Economic Situation

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

The Tipping Point in the Status of Socially Responsible Consumer Behavior Research? A Bibliometric Analysis

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2020 Articulo

Exploring how student motivation relates to acceptance and participation in MOOCs

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2020 Articulo

The effect of message consistency and destination-positioning brand-strategy type on consumer-based destination brand equity

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2020 Articulo

The antecedent role of a collaborative vs. a controlling corporate culture on firm-wide integrated marketing communication and brand performance

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2020 Articulo

Formation of customer-based brand equity via authenticity: the mediating role of satisfaction and the moderating role of restaurant type

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2020 Articulo

The effect of self-congruity and motivation on consumer-based destination brand equity

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, LORENZA LOPEZ MORENO
2020 Articulo

La formación del capital de marca en turismo gastronómico. El papel moderador del tipo de restaurante, del grado de indulgencia y de la aversión al riesgo del cliente

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2020 Tesis Doctoral

A Review of Comparative Advertising Research 1975-2018: Thematic and Citation Analyses

Salvador Del Barrio García, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

The development of loyalty to earthen defensive heritage as a key factor in sustainable preventive conservation

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Capítulo de libro

How does parent heritage brand preference affect brand extension loyalty? A moderated mediation analysis

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Articulo

The main determinants of adopting domestic biomass heating systems An integrating model

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Mobile payments adoption in the age of digital transformation. The case of Apple Pay

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Characterisation of potential adopters of domestic biomass heating

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Analyzing the effect of social support and community factors on customer engagement and its impact on loyalty behaviors toward social commerce websites.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Improving an App for Visually Impaired Travelers: EMT Malaga Case Study

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Diego Gómez-Carmona
2020 Capítulo de libro

Determining Factors of User Satisfaction for Bicycle-Sharing Systems: MalagaBici Case Study

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Capítulo de libro

Explanatory and Predictive Model of the Adoption of P2P Payment Systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

A mixed analysis of perceptions of electric and hybrid vehicles.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Perceived user satisfaction and intention to use massive open online courses (MOOCS).

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Impact of perceived value on casual mobile game loyalty: The moderating effect of intensity of playing

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

The impact of customer personality and online brand community engagement on intention to forward company and users generated content: palestinian banking industry a case

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

How Consumer Ethnocentrism Modulates Neural Processing of Domestic and Foreign Products: A Neuroimaging Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

Tourism value vs barriers to booking trips online. Journal of Retailing and Consu

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

The role of customer online brand experience in customers’ intention to forward online company-generated content: The case of the Islamic online banking sector in Palestine

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Lucia Porcu
2020 Articulo

Understanding Drivers and Barriers Affecting Merchants’ Adoption of Mobile Payments: An Empirical Research and Theoretical Review Focused in Spain. Publicado en: “Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce”

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Diego Gómez-Carmona
2020 Capítulo de libro

The impact of customer personality and online brand community engagement on intention to forward company and users generated content: palestinian banking industry a case

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Lucia Porcu
2020 Articulo

Determining factors in the adoption and recommendation of mobile wallet services in India: Analysis of the effect of innovativeness, stress to use and social influence

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Assessment of mobile technology use in the emerging market: Analyzing intention to use m-payment services in India

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Looking into the Islamic banking Sector in Palestine: do religious values influence active social media engagement behavior?.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

The role of customer online brand experience in customers’ intention to forward online company-generated content: The case of the Islamic online banking sector in Palestine

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

The main determinants of adopting domestic biomass heating systems: An integrated model

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

What drives customer satisfaction and word of mouth in mobile commerce services? UTAUT2-based analytical approach

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Perceived Value and Adoption of Electro Mobility Vehicles

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Explanatory and predictive model of the adoption of P2P payment systems.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Potential Early Adopters of Hybrid and Electric Vehicles in Spain – Towards a Customer Profile

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Aplicación de la neurociencia al análisis de la efectividad de la comunicación de energías renovables

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Tesis Doctoral

Adoption of electric vehicles: Which factors are really important?

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Alberto Guillén Perales
2020 Articulo

Impact of perceived value on mobile game loyalty: The moderating effect of intensity of playing

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

Assessing university students’ perception of academic quality using machine learning

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Alberto Guillén Perales
2020 Articulo

How consumer ethnocentrism modulates neural processing of domestic and foreign products: A neuroimaging study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

User characteristics influencing use of a bicycle-sharing system integrated into an intermodal transport network in Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2020 Articulo

A review of comparative advertising research 1975¿2018: Thematic and citation analyses

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

Juegos del marketing: la historia de cómo la innovación despertó a la motivación

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2020 Capítulo de libro

La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2020 Articulo

Equal Opportunities in an Inclusive and Sustainable Education System: An Explanatory Model

Luis Doña Toledo, Marta Medina García
2020 Articulo

How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams

Luis Doña Toledo
2020 Articulo

Brandísimo, diseño y marketing personal (2º Edición)

Luis Doña Toledo
2020 Libro

Comer y brandear, todo es empezar

María Eugenia Rodríguez López
2020 Capítulo de libro

Proposal for the enhancement of Marzamemi¿s underwater heritage through the use of digital methodologies

M Belén Prados-Peña
2020 Capítulo de libro

Induced affective states do not modulate effort avoidance

MARÍA RUZ CÁMARA, Carlos González García, Beatriz García Carrión
2020 Articulo

La gestión de marketing de las áreas naturales protegidas

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2019 Capítulo de libro

Auditing Marketing and the Use of Social Media at Ski Resorts

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2019 Articulo

Does Partisan Bias Modulate Neural Processing of Political Information? An Analysis of the Neural Correlates of Corruption and Positive Messages

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2019 Articulo

ACTAS DEL I CONGRESO INTERNACIONAL DE LAS MONTAÑAS SIERRA NEVADA 2018

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2019 Libro

Meta-ranking to position world universities

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Nina Faraoni
2019 Articulo

La experiencia universitaria. Análisis de factores motivacionales y sociodemográficos

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2019 Articulo

Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2019 Articulo

Meta-ranking to position world universities

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2019 Articulo

A longitudinal cross-product analysis of media-budget allocations: How economic and technological disruptions affected media choices across industries

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2019 Articulo

Auditoría de marketing y estaciones de esquí. Especial referencia a redes sociales

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2019 Capítulo de libro

Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience. International Journal of Tourism Research

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2019 Articulo

Analyzing the Influence of Firm-Wide Integrated Marketing Communications on Market Performance in the Hospitality Industry

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2019 Articulo

The Development of Loyalty to Earthen Defensive Heritage as a Key Factor in Sustainable Preventive Conservation

Salvador Del Barrio García, MARÍA LOURDES GUTIÉRREZ CARRILLO, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

Destination Brand Equity-Formation: Positioning by Tourism Type and Message Consistency

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2019 Articulo

Do brand authenticity and brand credibility facilitate brand equity? The case of heritage destination brand extension

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

Evaluating consumer attitudes toward electromobility and the moderating effect of perceived consumer effectiveness

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2019 Articulo

To use or not to use, that is the question. Analysis of the determining factors for using NFC Mobile Payment Systems in Public Transportation

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

Perceived value and customer adoption of electric and hybrid vehicles

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

An examination of attributes and barriers to adopt biomass and solar technology. A cross-cultural approach.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2019 Articulo

A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

Assesing the role of risk and trust in consumers’ adoption of online payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

Sharing Economy and the Impact of Collaborative Consumption

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Libro

Determinants of intention to forward online company-generated content via Facebook

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Lucia Porcu
2019 Articulo

Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Libro

The Effect of Brand Experience on Customers Engagement Behavior within the Context of Online Brand Communities: The Impact on Intention to Forward Online Company-Generated Content

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Lucia Porcu
2019 Articulo

The Effect of Brand Experience on Customers¿ Engagement Behavior within the Context of Online Brand Communities: The Impact on Intention to Forward Online Company-Generated Content.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

Improving travellers¿ trust in restaurant review sites

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

Analyzing the effect of social support and community factors on customer engagement and its impact on loyalty behaviors toward social commerce websites

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo en prensa

Determining factors in adoption and recommendation of Mobile Wallet Services in India: Analysis of the effect of innovativeness, stress to use and social influence.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

The moderating impact of gender on the acceptance of peer-to-peer mobile payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2019 Articulo

Improving travellers’ trust in restaurant review sites.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2019 Articulo

The role of collectivism in modeling the adoption of renewable energies: a cross-cultural approach

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2019 Articulo

Sparking interest in restaurant dishes? Cognitive and affective processes underlying dish design and ecological origin. An fMRI study

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2019 Articulo

La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento.

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2019 Articulo

The Effect of Spectators¿ Cultural Values and their Involvement on the Attitude Towards the Contents of the Television Series

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2019 Articulo

Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie. El caso de Juego de Tronos

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2019 Articulo

The Elements of an Inclusive Educational System as Seen from the Perspective of Teachers

Luis Doña Toledo, Marta Medina García
2019 Articulo en prensa

Brandísimo. Creación y Desarrollo de Marketing Personal

Luis Doña Toledo
2019 Libro

Valores asociados a la satisfacción con la actividad física en la población adolescente

Luis Doña Toledo
2019 Articulo

Journal of Product and Brand Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

Tourism Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

Tourism Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

Universidad en el Espacio Iberoamericano: propuestas de futuro para la vinculación universidad-entorno y la promoción del posgrado

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2018 Libro

How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2018 Articulo

Yes, I can (get satisfaction): an artificial neuronal network analysis of satisfaction with a university

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2018 Articulo

Ecosistemas de innovación y Vinculación Unión Europea-Latinoamérica

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2018 Libro

Universidad en el espacio iberoamericano: propuestas de futuro para la vinculación universidad-entorno y la promoción del posgrado

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2018 Capítulo de libro

Análisis de la posición de las universidades latinoamericanas en rankings sintéticos globales

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Nina Faraoni
2018 Capítulo de libro

The antecedent role of online satisfaction, perceived risk online and perceived website usability on the affect towards travel destinations

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2018 Articulo

Effects of cultural difference on users’ online experience with a travel website: A structural equation modelling approach

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2018 Articulo

Enhancing consumer attitudes toward a website as a contributing factor in business success

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA, María Eugenia Rodríguez López
2018 Articulo

Does language matter? A cross-national comparison of the moderating effect of language on website information-processing

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2018 Articulo

The effect of fit and authenticity on attitudes toward the brand extension: The case of the Monumental Complex of the Alhambra and Generalife

Salvador Del Barrio García
2018 Articulo

Value Co-Creation in ecotourism: seeking joint solutions in a digital era

Salvador Del Barrio García
2018 Articulo

Etourism advertising effectiveness: Banner type and engagement as moderators

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Predicting the determinants of mobile payment acceptance: A hybrid SEM-neural network approach

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

New Perspectives on Payment Systems: Near Field Communication (NFC) Payments Through Mobile Phones

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

Intención de uso del NFC como medio de pago: el caso de la Empresa Municipal de Transportes (EMT)

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

Understanding factors that affect merchants’ generic attitudes to the offering of mobile payment services: An empirical research in Spain

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Desarrollo y aplicación del marketing personal

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Lucia Porcu, Luis Doña Toledo, Diego Gómez-Carmona
2018 Capítulo de libro

How does pro-environmental behaviour influence the adoption of renewable energies?

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Diseñando la comunicación en los medios sobre energías renovables: Estudio basado en resonancias magnéticas cerebrales

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2018 Articulo

A Social Commerce Intention Model for Traditional E-Commerce Sites

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

GeoKeda, desvirtualizando las redes sociales

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

Menbur, tradición y futuro del calzado y complementos

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

DMO online platforms: Image and intention to visit

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

A Neuropsychological Study on How Consumers Process Risk and Secure E-Payments

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Articulo

A global approach to the analysis of user behavior in mobile payment systems in the new electronic environment

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Procesamiento neuronal de señales de seguridad y riesgo online: un estudio neurocientífico

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Capítulo de libro

A Neuropsychological Study on How Consumers Process Risky and Secure E-Payments

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

A multi-analytical approach to modeling of customer satisfaction and intention to use in Massive Open Online Courses (MOOC)

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

Algunas reflexiones sobre el uso de las redes sociales en la negociación política: El caso Trump

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

New social consumer? Determining factors of Facebook Commerce

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

Mobile payment is not all the same: The adoption of mobile payment systems depending on the technology applied

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Assesing the role of risk and trust in consumers¿ adoption of online payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

Assesing the role of risk and trust in consumers¿ adoption of online payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Articulo

Detección del sexo durante el embarazo. Un nuevo método de laboratorios Lorgen

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

The adoption of mobile payment systems depending on the technology applied

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

The effects of human-game interaction, network externalities, and motivations on players¿ use of mobile casual games

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

The effects of human-game interaction, network externalities, and motivations on players’ use of mobile casual games

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

The role of information sources and image on the intention to visit a medical tourism destination: A cross-cultural analysis

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Past themes and future trends in medical tourism research: A co-word analysis

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Articulo

Measuring advertising effectiveness in Travel 2.0 websites through eye-tracking technology.

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2018 Articulo

Análisis y modelización de la adopción de un viaje de turismo médico. Un estudio cross-cultural

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2018 Tesis Doctoral

El efecto del lenguaje extranjero como transportador de valores culturales

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2018 Articulo

The Effect of Sociolinguism on Advertising Slogans: Language as a Conveyor of Cultural Characteristics

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2018 Capítulo de libro

La estrategia de estandarización de McDonald’s. ¿es valorada del mismo modo en todos los países? El caso de los jóvenes en España, Turquía, Italia y Bulgaria

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2018 Articulo

Investigación e Innovación en la Universidad: Un enfoque multidisciplinar.

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, JOSE MARIA HEREDIA JIMENEZ, MARÍA BERMÚDEZ MARTÍNEZ, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2018 Libro

Antecedentes de la intención de compra de alimentos ecológicos. El efecto moderador del comportamiento ecológico del consumidor.

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2018 Capítulo de libro

CSR activities and consumer loyalty: The effect of the type of publicizing medium

Lucia Porcu
2018 Articulo

El efecto del lenguaje extranjero como transportador de valores culturales

ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2018 Articulo

JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE

M Belén Prados-Peña
2018 Review

META-RANKING DE UNIVERSIDADES. POSICIONAMIENTO DE LAS UNIVERSIDADES ESPAÑOLAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2017 Articulo

Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: The moderating role of Higher Education involvement

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, Luis Doña Toledo
2017 Articulo

VALORACIÓN DE LA INTENCIÓN DE REPETIR (ESTUDIOS Y UNIVERSIDAD) DESDE LA PERSPECTIVA DE LOS EGRESADOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2017 Capítulo de libro

RELACIÓN ENTRE MARKETING Y UNIVERSIDAD. REVISIÓN TEÓRICA Y PROPUESTA DE UN MODELO TEÓRICO Y DE MARKETING 3.0

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2017 Articulo

Investigación de marketing 3.0

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2017 Libro

Rankings y universidades: análisis de los rankings e implicaciones en el contexto universitario

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Nina Faraoni
2017 Capítulo de libro

Online information effects across culture

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Capítulo de libro

Las consecuencias de navegar en español vs. inglés a la hora de desarrollar la lealtad hacia un destino turístico en internet

Salvador Del Barrio García
2017 Articulo

Análisis del papel moderador de la cultura en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web de un destino turístico

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Do Adhocracy and Market Cultures Facilitate Firm-wide Integrated Marketing Communication (IMC)?

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

Language as a cultural vessel in online servicescapes: its impact on consumers’ perceived risk, attitudes and behavioural intentions

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

El papel moderador del control de incertidumbre, la orientación a largo plazo y el individualismo en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

A Cross-Cultural Analysis of How Comparative Advertising Works in Online Media Delivery

Salvador Del Barrio García
2017 Capítulo de libro

Examining the Mediating Role of Integrated Marketing Communication on the Relationship between Adhocracy Culture and Brand Advantage

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Capítulo de libro

Towards understanding online information processing in e-tourism: Does national culture matter?

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

What drives students’ loyalty-formation in social media learning within a personal learning environment approach? The moderating role of need for cognition

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2017 Articulo

Measuring Integrated Marketing Communication by Taking a Broad Organisational Approach: The Firm-wide IMC scale

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2017 Articulo

Modeling the Antecedents and Effects of Integrated Marketing Communication (IMC) in the Hospitality Industry: An Extended Abstract

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Capítulo de libro

Determinants of intention to use the mobile banking apps: An extension of the classic TAM model

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Articulo

Determinant factors of satisfaction with public services in Spain

RAMÓN GUTIÉRREZ SÁNCHEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Factors that determine the adoption of Facebook commerce. The moderating effect of age

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Manuel Alonso Dos Santos
2017 Articulo

Unobserved heterogeneity and the importance of customer loyalty in mobile banking

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Manuel Alonso Dos Santos
2017 Articulo

A global approach to the analysis of user behavior in mobile payment systems in the electronic environment

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Examining Merchants¿ Refusal to Adopt Mobile Payment Systems in Spain

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Capítulo de libro

Modelización del comportamiento del consumidor a favor de las energías renovables: Un estudio basado en las opiniones de los consumidores potenciales

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Diego Gómez-Carmona
2017 Articulo

Destination Image on the DMO’s Platforms: Official Website and Social Media

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Intention to use new mobile payment systems: a comparative analysis of SMS and NFC payments

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

A SEM-neural network approach for predicting antecedents of m-commerce acceptance

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Predictive and explanatory modeling regarding adoption of mobile payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

¿Es importante el comportamiento pro-ambiental en la adopción de las energías renovables?

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Articulo

NFC technology acceptance for mobile payments: A Brazilian Perspective

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Segmentation and explanation of smartphone use for travel planning based on socio-demographic and behavioral variables

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Articulo

Evaluation of the hotels e-services quality under the user’s experience

ENRIQUE HERRERA VIEDMA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Articulo

Segmentation and Explanation of Smartphone Use for Travel Planning based on Socio¿Demographic and Behavioral Variables

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Articulo

La adopción de la calefacción de biomasa por el consumidor final. Un modelo integrador

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Tesis Doctoral

Presencia Virtual Docente durante los periodos de prácticas en la formación de directivos hoteleros

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2017 Tesis Doctoral

Effects of cultural difference on users¿ online experience with a destination website: A structural equation modelling approach

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Investigación e innovación en el ámbito universitario. Tendencias ante los retos actuales de la sociedad

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, JOSE MARIA HEREDIA JIMENEZ, MARÍA BERMÚDEZ MARTÍNEZ, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2017 Libro

Las consecuencias de navegar en español vs. Inglés a la hora de desarrollar la lealtad hacia un destino turístico en internet

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Social Impacts of Music Festivals: Does Culture Impact Locals’ Attitude toward Events in Serbia and Hungary?

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

The antecedent role of online satisfaction, perceived risk online, and perceived website usability on the affect towards travel destinations

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Análisis de resultados y satisfacción de Campus Inclusivos como experiencia pre-universitaria

Luis Doña Toledo
2017 Articulo

Becoming in-Tuned with students: Listening, Understanding and Engaging

Luis Doña Toledo
2017 Capítulo de libro

Juego de tronos: sexo, violencia y estereotipos en relación con la implicación hacia la serie.

ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2017 Capítulo de libro

Estudio de Opinión de los Titulados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic. Año 2012.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2016 Libro

Estudio de Opinión de los Egresados de Máster de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic. Año 2012.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2016 Libro

Constructing a synthetic indicator of research activity

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

Influencia del programa campus de excelencia internacional en la posición de las universidades españolas en el ranking de Shangai.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2016 Articulo

Adopta una postura abierta a la innovación. En 1001 consejos para emprender

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2016 Capítulo de libro

Online Airline Ticket Purchasing: Influence of Online Sales Promotion Type and Internet Experience

Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

Do online discounts and free gifts damage service brand image? the moderating role of promotion-proneness

Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

The moderator role of web design and culture of the country in the online consumer response. An application to tourism destination

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2016 Articulo

The Mediating Role of Integrated Corporate Communication on the Relationship Between Organizational Culture and Market Performance

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

Claves de Marketing en el nuevo escenario de la Distribución Comercial

Salvador Del Barrio García
2016 Libro

El papel moderador del diseño web y la cultura del país en la respuesta del consumidor online. Una aplicación a los destinos turísticos

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2016 Articulo

The Moderating Role of Language in the Relationship Between Perceived Risk, Perceived Usability, and Satisfaction Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

Propuesta de Rankings de Universidades Españolas en Redes Sociales

OSCAR CORDÓN GARCÍA, Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

Modelización de la relación entre cultura adhocrática y resultados de marca: el papel mediador de la Comunicación Integrada de Marketing (CIM)

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

The moderating effect of user experience on satisfaction with electronic banking: empirical evidence from the Spanish case

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS
2016 Articulo

Decision Support System to Determine Intention to Use Mobile Payment Systems on Social Networks: A Methodological Analysis

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Héctor Pomares Cintas, Ignacio Rojas Ruiz, Alberto Guillén Perales
2016 Articulo

Variable selection for payment in social networks: Introducing the Hy-index

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Alberto Guillén Perales
2016 Articulo

Analysis of advertising effectiveness and usability in Travel 2.0 tools. An experimental study through eye-tracking technique

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2016 Articulo

Prevalence of the colonization of Helicobacter pylori among students of the school of dentistry, University of Granada, Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2016 Articulo

Examining the mediating role of Integrated Marketing Communication on the Relationship between Adhocracy Culture and Brand Advantage

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2016 Capítulo de libro

University segmentation by research activity: the case of Spanish universities

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2015 Capítulo de libro

EFECTOS DEL ENVASE GENÉRICO Y LAS ADVERTENCIAS SANITARIAS DE LOS PRODUCTOS DEL TABACO SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR: UN ESTUDIO DESDE EL CAMPO DEL MARKETING SOCIAL

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2015 Tesis Doctoral

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2011)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2015 Libro

Horizon 2031 The University of Granada in Light of its V Centenary. Reflections on the Future of the University

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2015 Libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granasda. La inserción laboral en el Campus de Excelencia BioTic (2011)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2015 Libro

Actividad investigadora y contexto económico. El caso de las universidades públicas españolas.

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2015 Articulo

Capital humano, formación universitaria y empleo. El caso de los egresados de Física

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2015 Articulo

Un impresionista panorama universitario, con un futuro que será lo que no fue

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2015 Capítulo de libro

What type of online sales promotion do airline users prefer? Analysis of the moderating role of users¿ online experience level

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

Cross-cultural comparison of the relationships among perceived risk online, perceived usability and satisfaction during browsing of a tourist website

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

Expert versus novice users: Comparative analysis of the effectiveness of online discounts and gifts

Salvador Del Barrio García
2015 Articulo

Personal Learning Environments Acceptance Model: the role of Need for cognition, e-learning satisfaction and students¿ perceptions

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2015 Articulo

A Review of Psycho- vs. Socio-Linguistics Theories: An Application to Marketing Research

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Capítulo de libro

Analyzing the Culturally Diverse Consumer in the Global Marketplace

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Libro

Discovering Prominent Themes of Integrated Marketing Communication Research from 1991 to 2012: A Co-word Analytic Approach

Salvador Del Barrio García, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Lucia Porcu
2015 Articulo

Antecedents of attitude toward the website: The moderating role of long-term orientation and individualism

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

The Moderating Role of Language on Perceived Risk and Information-Processing Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Capítulo de libro

Motivational Duality in Online Consumer Behavior: Website Usability and Flow State as Moderating Factors

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Articulo

Novice and Expert Internet Users: Influence of Price Discounts on Attitude Toward the Banner and Website

Salvador Del Barrio García
2015 Articulo

Consumer knowledge, information sources used and predisposition towards the adoption of wood pellets in domestic heating systems

MONTSERRAT ZAMORANO TORO, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Glosario turístico español-inglés

ÁNGEL MIGUEL FELICES LAGO, INMACULADA GARCIA MAROTO, Linus JUNG Jung, BLANCA L. DELGADO MARQUEZ
2015 Libro

ADOPTION OF BIOMASS HEATING SYSTEMS: CROSS-MARKET SEGMENTATION OF THE EUROPEAN REGION

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Capítulo de libro

Payment Systems in New Electronic Environments: Consumer Behavior in Payment Systems via SMS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Nuevas perspectivas sobre el comportamiento del consumidor para la adopción del pago móvil sin contacto

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

User behaviour in QR mobile payment system: the QR Payment Acceptance Model

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

Determinants of the intention to use NFC technology as a payment system: an acceptance model approach

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

Behavioural model of younger users in m-payment systems

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

La influencia de la edad en la adopción de nuevos sitemas de pago móvil

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Influence of age in the adoption of new mobile payment systems

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

The acceptance of audience response systems (¿clickers¿) by business administration students in marketing subjects in Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2015 Articulo

Serologic control against hepatitis B virus among dental students of the University of Granada, Spain

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, ALBERTO RODRIGUEZ ARCHILLA
2015 Articulo

Travel 2.0 tools: User behavior analysis and modeling. Special emphasis on advertising effectiveness through the eye-tracking methodology

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Tesis Doctoral

The influence of e-word-of-mouth on travel decision-making: consumer pro

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Mobile Tourism Consumer Profile: An approach to experienced users

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Perfil del consumidor turístico móvil: una aproximación al usuario experimentado

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

What type of online advertising is most effective for eTourism 2.0? An eye tracking study based on the characteristics of tourists

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2015 Articulo

Projects as Knoledge Swirls in the Technological Innovation Romania’s Situation

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Capítulo de libro

LA NOCHE EUROPEA DE LOS INVESTIGADORES EN EL CAMPUS DE CEUTA. UNA EXPERIENCIA COMPARTIDA

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Libro

MOTIVATIONAL DUALITY IN ONLINE CONSUMER BEHAVIOUR: WEBSITE USABILITY AND FLOW STATE AS MODERATING FACTORS

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

Developing the COOLTURA Resources-Driven Governance Model for Building Scalable Cultural Services in the COOLTURA Platform

M Belén Prados-Peña
2015 Capítulo de libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2014 Libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2014 Libro

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2014 Libro

Marketing y universidad. Análisis desde la perspectiva del egresado

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2014 Tesis Doctoral

Las estructuras basadas en la institución como determinantes de la confianza hacia la banca electrónica

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Experts vs. Novices: Influence of promotional benefit type on their online purchase intention

Salvador Del Barrio García
2014 Capítulo de libro

Perceived risk in e-commerce and the development of loyalty: the moderating effect of website design, the cultural framework of language, and the user¿s flow state

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2014 Capítulo de libro

Una visión de las Humanidades Digitales a través de sus centros

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2014 Articulo

La Comunicación Integrada Corporativa como factor clave para la Mejora de los Resultados Empresariales en el Sector Turístico Español

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2014 Capítulo de libro

Desarrollo y validación de una escala de medida de la comunicación integrada corporativa. Modelización de sus antecedentes y consecuentes en el sector turístico

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2014 Tesis Doctoral

Quality of Internet user recall: a comparative analysis by online sales promotion type

Salvador Del Barrio García
2014 Articulo

Qualitative insights into the commercialization of wood pellets: The case of Andalusia, Spain

INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Glosario turístico español-alemán

INMACULADA GARCIA MAROTO, Linus JUNG Jung
2014 Libro

Glosario turístico español-alemán

INMACULADA GARCIA MAROTO, Linus JUNG Jung, BLANCA L. DELGADO MARQUEZ
2014 Libro

Glosario turístico español-francés

INMACULADA GARCIA MAROTO, Linus JUNG Jung, BLANCA L. DELGADO MARQUEZ
2014 Libro

The moderating effect of experience in the adoption of mobile payment tools in Virtual Social Networks: The m-Payment Acceptance Model in Virtual Social Networks (MPAM-VSN).

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Antecedents of the adoption of the new mobile payment systems: The moderating effect of age

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo en prensa

Antecedents of the adoption of new mobile payment systems. The moderating effect of age

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Role of gender on acceptance of mobile payment

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Qualitative study of learning and evaluation system with Moodle in the subject of finance

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2014 Capítulo de libro

Estudio cualitativo del sistema de aprendizaje y evaluación con Moodle en la materia de finanzas

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2014 Capítulo de libro

Comparative study among new payment systems and new future trends in mobile payments. New perspectives of payment systems: NFC mobile payment.

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Capítulo de libro

Electronic Payment Systems for Competitive Advantage in Ecommerce

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2014 Libro

Estudo qualitativo da aprendizagem e da avaliação do sistema com Moodle em matéria de finanças

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2014 Capítulo de libro

Factors influencing the modernization of military-investment economic appraisal systems

ANDRES NAVARRO GALERA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Articulo

Agua envasada: Factores que afectan los hábitos de consumo de los habitantes de Guadalajara

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2014 Tesis Doctoral

ELECTRONIC PAYMENT SYSTEMS FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN ECOMMERCE

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2014 Libro

Trabajo centrado en el modelo de aceptación de la tecnología y sus derivados. El comportamiento el consumidor on-line ante los avances en las nuevas tecnologías

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2014 Proyecto fin de carrera

Desarrollo Infantil y Adolescente: Factores de Riesgo. Pluralidad de Líneas en el Grupo de Investigacion HUM-840

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, MARÍA BERMÚDEZ MARTÍNEZ
2014 Capítulo de libro

Desarrollo y validación de una escala de medida de la Comunicación Integrada Corporativa. Modelización de sus antecedentes y consecuentes en el sector turístico

Lucia Porcu
2014 Tesis Doctoral

La comunicación integrada corporativa (CIC): definición y análisis conceptual desde una perspectiva multidimensional

Lucia Porcu
2014 Capítulo de libro

Marketing y Universidad: Análisis desde la perspectiva del egresado

Luis Doña Toledo
2014 Libro

Towards a Scientific Career: an Introductory Course for Research in Biomedicine AND Technology. Second Edition.

Luis Doña Toledo
2014 Libro

Relación entre inversión publicitaria y demanda turística a través de la teoría de la cointegración

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA, María Eugenia Rodríguez López
2014 Articulo

Using Augmented Reality and Social Media in Mobile Applications to Engage People on Cultural Sites

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

Engaging People with Cultural Heritage: User’s Perspective

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

Tailoring Lifelong Cultural Experiences

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

REDHAL. Innovando la Tradición. Memoria del Proyecto. Patrimonio Cultural Transfronterizo. Creación de redes de gestión de profesionales del Patrimonio

M Belén Prados-Peña
2014 Libro

What do graduates think? An analysis of intention to repeat the same studies and university

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2013 Articulo

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2009)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2013 Libro

La actividad investigadora de la universidad española en la primera década del siglo XXI: la importancia del tamaño de la universidad

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2013 Articulo

Determinants of Satisfaction with Holidays and Hospitality in Rural Tourism in Spain: The Moderating Effect of Tourists’ Previous Experience

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2013 Articulo

Building Brand Image Through Online Sales Promotion: A Comparative Study Between the Web User¿s Experience and Their Promotion-proneness

Salvador Del Barrio García
2013 Capítulo de libro

A Cross-Cultural Analysis of the Effect of Language on Perceived Risk Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2013 Articulo

Introducción al Marketing

INMACULADA GARCIA MAROTO
2013 Libro

La integración de los sistemas de pago en Europa al amparo de la SEPA. El caso del pago móvil

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

The determinants of mobile banking acceptance: conceptual development and empirical analysis

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

Applications of mobile social networks: the behavior of users in mobile social commerce

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2013 Capítulo de libro

The impact of risk on the technological acceptance of mobile payment services

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

Detecting salient themes in financial marketing researchfrom 1961 to 2010

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2013 Articulo

La integración de los sistemas de pago en Europa al ampara de la SEPA. El caso del pago móvil

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

Situación actual y perspectivas de futuro de los sistemas de pago B2C en España: Del pago tradicional al pago móvil

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

La orientación al mercado de nuestros colegiados. Resultados de un estudio de mercado

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MARÍA LOURDES GUTIÉRREZ CARRILLO, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2013 Articulo

The determinants of satisfaction with e-banking

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2013 Articulo

Lealtad bancaria y la medida del riesgo de abandono de los clientes de las entidades financieras

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2013 Articulo

Determinación de los perfiles de los usuarios de banca electrónica a partir de la satisfacción online: una aplicación empírica.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

Analysing user Trust in Electronic Banking using Data Mining Methods

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Alberto Guillén Perales
2013 Articulo

La simulación empresarial como experiencia relacionada con el Marketing. Una propuesta empírica

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2013 Articulo

INNOVATION AND DIVERSIFICATION POLICIES IN THE BANKING SECTOR: THE CASE OF URBAN@ PROGRAM

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Capítulo de libro

Introducción al Marketing

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS, Francisco Rejón Guardia
2013 Libro

New perspectives of payment systems: nfc mobile payment

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2013 Capítulo de libro

Implicaciones del uso de redes sociales en educación secundaria

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2013 Articulo

Business simulation as an experience related to marketing. An empirical proposal

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2013 Articulo

Analysis and modelling of the determinants of mobile banking acceptance: conceptual development and empirical analysis

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

A MULTIDIMENSIONAL DATA MODEL USING THE FUZZY MODEL BASED ON THE SEMANTIC TRANSLATION

MIGUEL JUAN HORNOS BARRANCO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

The acceptance of microblogging in the learning process- the ¿bam model

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

The acceptance of microblogging in the learning process – The µbam Model

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2013 Articulo

A Multidimensional Data Model Using the Fuzzy Model Based on the Semantic Translation

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2013 Articulo

La respuesta del consumidor a la publicidad en redes sociales: análisis del efecto de la presión publicitaria y la experiencia

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2013 Tesis Doctoral

Towards a Scientific Career: an Introductory Course for Research in Biomedicine and Biotechnology ¿ BIOMED-TECH

INMACULADA LLAMAS COMPANY, FERNANDO HERNANDEZ MATEO, MARIA DOLORES GIRON GONZALEZ, Luis Doña Toledo, RAFAEL SALTO GONZALEZ
2013 Libro

Marketing y Cultura? La Alhambra de Granada y su Legado histórico-cultural

M Belén Prados-Peña
2013 Capítulo de libro

ANÁLISIS DISCRIMINANTE

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

ANALISIS FACTORIAL

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

Análisis de Ecuaciones Estructurales

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2012 Capítulo de libro

ANÁLISIS DE CLASES LATENTES

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

ANALISIS DE LA VARIANZA

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

TÉCNICAS DE ANÁLISIS DE DATOS EN INVESTIGACIÓN DE MERCADOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Libro

ANALISIS MULTIVARIANTE

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

ANALISIS CLUSTER

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

SEGMENTACIÓN JERÁRQUICA

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

ANÁLISIS DE ECUACIONES ESTRUCTURALES

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Capítulo de libro

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA. LA INSERCIÓN LABORAL EN EL CAMPUS DE EXCELENCIA INTERNACIONAL BIOTIC.AÑO 2008

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Luis Doña Toledo
2012 Libro

Efecto de la agregación de universidades españolas en el ranking de Shanghai (ARWU): caso de las comunidades

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2012 Articulo

Efecto de la agregación de universidades españolas en el Ranking de Shanghai (ARWU): caso de las comunidades autónomas y los campus de excelencia

FRANCISCO HERRERA TRIGUERO, TEODORO LUQUE MARTINEZ, DANIEL TORRES SALINAS
2012 Articulo

Venta personal. Una perspectiva integrada y relacional

Salvador Del Barrio García
2012 Libro

How Integrated Marketing Communications (IMC) works? A theoretical Review and an Analysis of its Main Drivers and Effects

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2012 Articulo

EL TIPO DE INCENTIVO COMO DETERMINANTE EN EL ATRACTIVO DE LA PROMOCIÓN DE VENTA EN TURISMO RURAL. EFECTO MODERADOR DEL SEXO, LA EDAD Y LA EXPERIENCIA

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2012 Articulo

Modelización del comportamiento del consumidor online. El papel moderador de la cultura, el diseño y el idioma

Salvador Del Barrio García
2012 Tesis Doctoral

Modelización del comportamiento del consumidor online. El efecto moderador de la cultura, el diseño web y el idioma

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Tesis Doctoral

El papel actual de la venta personal en la comunicación de marketing: una perspectiva relacional e integral

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2012 Capítulo de libro

Efecto del diseño web y el estado de flujo sobre el procesamiento de un sitio web

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Capítulo de libro

ESTUDIO DEL SECTOR DE LA BIOMASA. ESPECIAL REFERENCIA AL CASO DE LA INDUSTRIA DE PELLETS DE RESIDUOS FORESTALES

INMACULADA GARCIA MAROTO
2012 Libro

Educational Applications of clickers in university teaching

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS, Francisco Rejón Guardia
2012 Capítulo de libro

Detecting salient themes in financial marketing research from 1961-2010

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

A model for the integration of e-financial services questionnaires with SERVQUAL scales under fuzzy linguistic modelling

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

INTRODUCCION AL MARKETING

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2012 Libro

APPLYING MULTI-OBJECTIVE OPTIMIZATION FOR VARIABLE SELECTION TO ANALYSE USER TRUST IN ELECTRONIC BANKING

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Ignacio Rojas Ruiz, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Capítulo de libro

El papel de los sistemas de pago en los nuevos entorno electrónicos

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Tesis Doctoral

The simulator as a university business school support tool: implementation of Simbrand

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2012 Capítulo de libro

Factores explicativos de la intención de uso del pago en Internet a través del teléfono móvil

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Capítulo de libro

Gender as a moderating element of customer satisfaction with electronic banking? An empirical study of Spanish electronic

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS, Francisco Rejón Guardia
2012 Articulo

Applying an Automatic Approach for Showing up the Hidden Themes in Financial Marketing Research (1961¿2010)

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

Introducción al Marketing: ADE + Derecho

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2012 Libro

Applying Multi-Objective Optimization for Variable Selection to Analyse User Trust in Electronic Banking

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Alberto Guillén Perales
2012 Capítulo de libro

An Application of Co-Word Analysis and Bibliometric Maps for Detecting the Most Highlighting Themes in the Consumer Behaviour Based Research from a Longitudinal Perspective

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS
2012 Articulo

A model for the integration of e-financial services questionnaires with SERVQUAL scales under fuzzy linguistic modeling

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

An application of co-word analysis and bibliometric maps for detecting the most highlighting themes in the consumer behaviour research from a longitudinal perspective

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

Improving retention rate and response quality in Web-based surveys

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

Gender as a moderating element of customer satisfaction with electronic banking? An empirical study

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2012 Articulo

Generalising user behavior in online travel sites through the Travel 2.0 website acceptance model

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

Generalising user behaviour in online travel sites through the Travel 2.0 website acceptance model

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

Modelización del comportamiento del consumidor online. El papel moderador de la cultura, el diseño y el idioma

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Tesis Doctoral

Unidad didáctica: La importancia de motivación en la empresa.

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Tesina

Marketing: Estrategias de marketing y marketing mix; y entorno social

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Tesina

Psychological drivers of consumers preferences for green transportation: an empirical analysis of bikes’ rental system at the University of Granada

Lucia Porcu
2012 Articulo

El Sistema de Información de la Alhambra SIALH. Nuevas tecnologías en la tutela del Conjunto Monumental de la Alhambra y el Generalife

M Belén Prados-Peña
2012 Articulo

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA. 2007

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2011 Libro

UNIVERSITY AND DEVELOPMENT: A SHARED COMMITMENT

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2011 Capítulo de libro

AN OVERVIEW OF THE CONCEPT OF MARKETING ORIENTATION IN THE HIGHER EDUCATION SECTOR

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2011 Capítulo de libro

AN OVERVIEW OF THE CONCEPT OF MARKETING ORIENTATION IN THE HIGHER EDUCATIONSECTOR

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

DETERMINANTS AND CONSEQUENCES OF SATISFACTION WITH RURAL TOURISM: THE MODERATING EFFECT OF THE PREVIOUS TOURISTS’ EXPERIENCE

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2011 Articulo

INFLUENCIA DE LA PROMOCIÓN DE VENTAS ON-LINE SOBRE LA VISITA WEB Y LA INTENCIÓN DE COMPRA ON-LINE. ANÁLISIS DE SUS PRINCIPALES MODERADORES

Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

ESTRATEGIAS COMPETITIVAS EN CANALES DE DISTRIBUCION COMERCIAL TRADICIONAL VERSUS ONLINE. INFLUENCIA DE LA PROMOCION DE VENTAS ON-LINE SOBRE LA VISITA WEB Y LA INTENCION DE COMPRA ON-LINE. ANALISIS DE SUS PRINCIPALES MODERADORES

Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

Eficacia de la promoción de ventas on-line. Influencia del tipo de incentivo promocional y de la experiencia de uso web

Salvador Del Barrio García
2011 Tesis Doctoral

La planificación de medios: optimización de la cobertura publicitaria en el medio prensa

Salvador Del Barrio García
2011 Proyecto fin de carrera

PROYECTO FIN DE CARRERA: “THE SOCIAL NETWORKS AS A MEANS OF PROMOTION IN THE FRAMEWORK OF THE MUSIC INDUSTRY. THE CASE OF INDEPENDENT MUSIC (INDIE)”

INMACULADA GARCIA MAROTO
2011 Proyecto fin de carrera

PROYECTO FIN DE CARRERA: “ANALYSE DER ANWENDUNG DES E-MARKETINGS FÜR DIE ENTWICKLUNG DES STÄDTETOURISMUS IN HISTORISCHEN STÄDTEN IN SPANIEN ANHAND AUSGEWÄHLTER STÄDTE UND AUSARBEITUNG VON VERBESSERUNGSVORSCHLÄGEN UND

INMACULADA GARCIA MAROTO
2011 Proyecto fin de carrera

EL EFECTO MODERADOR DE LA EXPERIENCIA DEL USUARIO EN LA SATISFACCION DE LA BANCA ELECTRONICA

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2011 Trabajo conducente a obtención de DEA

LA ORIENTACIÓN AL MERCADO EN EL SECTOR DE SERVICIOS DENTALES.

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Francisco Rejón Guardia
2011 Articulo

Motivational Factors that influence the Acceptance of Microblogging Social Networks: The µBAM Model

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2011 Articulo

MARKETING FINANCIERO

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2011 Libro

BUSINESS SOCIAL NETWORKING: ORGANIZATIONAL, MANAGERIAL, AND TECHNOLOGICAL DIMENSIONS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Francisco Rejón Guardia
2011 Capítulo de libro

Secretario de la Comisión de Evaluación de TFM

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2011 Tesina

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA. AÑO 2006

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2010 Libro

HOW TO IMPROVE TRUST TOWARD ELECTRONIC BANKING”

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

Planificación Estratégica Territorial: estudios metodológicos

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2010 Libro

HIGHER EDUCATION DECENTRALIZATION AND NATIONAL CONVERGENCE: ARE THEY COMPATIBLE? THE CASE OF SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2010 Capítulo de libro

THE IMPORTANCE OF MANAGEMENT IN PUBLIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2010 Capítulo de libro

PLANIFICACIÓN ESTRATÉGICA Y MARKETING DE CIUDAD

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2010 Capítulo de libro

Eficacia publicitaria y funcionamiento de la publicidad: una aproximación al caso de la publicidad cultural en la UGR

Salvador Del Barrio García
2010 Proyecto fin de carrera

IMPROVING THE RESPONSE RATE AND QUALITY IN WEB-BASED SURVEYS THROUGH THE PERSONALIZATION AND FREQUENCY OF REMINDER MAILINGS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

AN ANALYSIS OF THE EFFECT OF PRE-INCENTIVES AND POST-INCENTIVES BASED ON DRAWS ON RESPONSE TO WEB SURVEYS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

THE APPLICATION OF LIFE CYCLE COSTING IN EVALUATING MILITARY INVESTMENTS: AN EMPIRICAL STUDY AT AN INTERNATIONAL SCALE

ANDRES NAVARRO GALERA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

LA CONGRUENCIA CULTURAL Y USABILIDAD EN EL USUARIO DE SERVICIOS TURÍSTICOS ON-LINE, EN RELACIÓN CON LA CIUDAD AUTÓNOMA DE CEUTA.

MANUEL HERNÁNDEZ PEINADO, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2010 Capítulo de libro

El comportamiento del consumidor y las diferencias culturales. Lenguaje y diseños culturales en Internat

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2010 Capítulo de libro

Gestión de existencia. La gestión de stock y el volumen de pedido

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2010 Tesina

ESTUDIO DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN SU ENTORNO

JOSÉ MANUEL AGUAYO MORAL, TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Libro

La modelización de la imagen de ciudad desde la perspectiva de los líderes de opinión externos

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2009 Articulo

THE VALUE OF CLIENT PERCEPTIONS IN UNIVERSITY STRATEGIC PLANNING: AN EMPIRICAL ANALYSIS STUDY

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Articulo

MODELLING UNIVERSITY IMAGE: THE TEACHING STAFF VIEWPOINT

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Articulo

Attitudes’ hierarchy of effects in online user behaviour

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2009 Articulo

LA ESTIMACIÓN DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN SU ENTORNO. MODELO FINAL.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

ANÁLISIS DEL GASTO DE LOS ESTUDIANTES DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN EL SISTEMA UNIVERSITARIO ESPAÑOL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

LOS ESTUDIOS DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD: QUÉ SON, CÓMO SE DESARROLLAN Y CUÁLES SON SUS LIMITACIONES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

¿CÓMO MEJORAR LA TASA DE RESPUESTA EN ENCUESTAS ON LINE?

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2009 Articulo

PULUEVA OMEGA 3. INNOVACIÓN Y DIFERENCIACIÓN

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2009 Capítulo de libro

La Relación Entre la Demanda Turística de Andalucía y la Inversión Publicitaria a través de la Teoría de la Cointegración

María Eugenia Rodríguez López
2009 Tesina

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA (AÑOS 2004 Y 2005)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2008 Libro

ESTUDIO DE LA LEALTAD DEL CLIENTE A SITIOS WEB DE CONTENIDO GRATUITO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2008 Articulo

DIEZ AÑOS DE INVESTIGACIÓN EN MARKETING A TRAVÉS DE LA REVISTA ESPAÑOLA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING ESIC

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2008 Articulo

HOW GREEN SHOULD YOU BE: CAN ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS ENHANCE BRAND PERFORMANCE

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2008 Articulo

LA ADOPCIÓN DE UNA INNOVACIÓN BASADA EN LA WEB. ANÁLISIS Y MODELIZACIÓN DE LOS MECANISMOS GENERADORES DE CONFIANZA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2008 Tesis Doctoral

Conceptualización y Medida de la CIM. Una perspectiva multidimensional

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2008 Trabajo conducente a obtención de DEA

Modelización de antecedentes y consecuentes de la Comunicación Integrada de Marketing (CIM) Una propuesta multidimensional para la medición de la comunicación integrada de marketing (CIM)

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2008 Tesina

EL USUARIO DE PROMOCIONES DE VENTAS ON-LINE. INFLUENCIA DE LA EXPERIENCIA DE USO CON LA MARCA Y CON EL MEDIO

Salvador Del Barrio García
2008 Articulo

LA CARACTERIZACIÓN DE LOS CONSUMIDORES ECOLÓGICAMENTE CONSCIENTES

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2008 Articulo

EL CONSUMO Y LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN

MARÍA JOSÉ LATORRE MEDINA, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2008 Capítulo de libro

UNIVERSIDAD DE GRANADA Y EMPRESAS: EXPERIENCIAS DE COLABORACIÓN

JOSÉ MANUEL AGUAYO MORAL, TEODORO LUQUE MARTINEZ
2007 Libro

THE DIMENSIONALITY OF CUSTOMER PRIVACY CONCERN ON THE INTERNET

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2007 Articulo

MODELING A CITY’S IMAGE: THE CASE OF GRANADA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2007 Articulo

WEB ACCEPTANCE MODEL (WAM): MODERATING EFFECTS OF USER EXPERIENCE

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

DETERMINANTS OF THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

UNIVERSIDAD DE GRANADA Y EMPRESAS: EXPERIENCIAS DE COLABORACIÓN

JOSÉ MANUEL AGUAYO MORAL, TEODORO LUQUE MARTINEZ
2007 Capítulo de libro

INTERNET Y VALOR DE NEGOCIO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2007 Capítulo de libro

ESTRATEGIAS Y TÉCNICAS DE COMUNICACIÓN.

Salvador Del Barrio García
2007 Libro

LA AUDITORÍA DE COMUNICACIÓN: ¿CÓMO LO ESTAMOS HACIENDO?

Salvador Del Barrio García
2007 Capítulo de libro

ANÁLISIS DE LA EFECTIVIDAD DEL MENSAJE PUBLICITARIO EN LA PROMOCIÓN DE COMPORTAMIENTOS DE CONSUMO SOSTENIBLES

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

AN EXPERIMENTAL STUDY OF THE EFFICACY OF TRUST-BUILDING SEALS AND OTHERS DETERMINANTS OF USEFULNESS IN B-LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS

JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

EXTRINSIC AND INTRINSIC MOTIVATION IN THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

EVALUACIÓN DE LA TITULACIÓN: CIENCIAS EMPRESARIALES (CEUTA)

MANUEL HERNÁNDEZ PEINADO, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, GABRIEL GARCIA-PARADA ARIAS
2007 Libro

PLAN ESTRATÉGICO UNIVERSIDAD DE GRANADA (2006-2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2006 Libro

ASSESSMENT OF INTERJUDGE RELIABILITY IN THE OPEN-ENDED QUESTIONS CODING PROCESS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2006 Articulo

IMPROVING ATTITUDES TOWARD BRANDS WITH ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS: AN EXPERIMENTAL APPROACH

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCA FUENTES MORENO
2006 Articulo

PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA YS SISTEMAS DE CERTIFICACIÓN: PERFILES DEL CONSUMIDOR

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2006 Articulo

CITY BENCHMARKING: A METHODOLOGICAL PROPOSAL REFERRING SPECIFICALLY TO GRANADA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2005 Articulo

MARKETING TURÍSTICO Y ESTRATEGIA ESPACIAL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2005 Articulo

LA INVESTIGACIÓN ACADÉMICA EN INTERNET

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2005 Capítulo de libro

MARKETING INTERNACIONAL

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2005 Libro

ESTRATEGIA DE COMUNICACIÓN INTERNACIONAL

Salvador Del Barrio García
2005 Capítulo de libro

EFECTO DE LA CERTIFICACIÓN DE AGRICULTURA ECOLÓGICA SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL COMPRADOR

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2005 Articulo

PAT DE LA DIPLOMATURA EN CIENCIAS EMPRESARIALES DE LA FACULTAD DE EDUCACIÓN Y HUMANIDADES DE CEUTA

MANUEL HERNÁNDEZ PEINADO, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2005 Capítulo de libro

CREATIVIDAD Y MARKETING ONLINE

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2005 Capítulo de libro

UN MODELO INTEGRADOR DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN SOBRE LAS EVALUACIONES DE LOS PRODUCTOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Articulo

ANÁLISIS DE LOS EFECTOS PROVOCADOS POR EL ETNOCENTRISMO DEL CONSUMIDOR EN LA EVALUACIÓN DE LOS PRODUCTOS PROCEDENTES DE DIFERENTES PAÍSES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Articulo

MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO EN MINERÍA DE DATOS: UNA PROPUESTA INTEGRADORA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2004 Articulo

DISEÑOS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL EN INTERNET: OPORTUNIDADES Y LIMITACIONES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2004 Articulo

EL COMPORTAMIENTO DEL USUARIO DE INTERNET: ANÁLISIS DE LOS ANTECEDENTES Y CONSECUENCIAS DE LA FIDELIDAD

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2004 Tesis Doctoral

APLICACIÓN PRÁCTICA DE UN SISTEMA DE ENTREVISTA PERSONAL ASISTIDA POR ORDENADOR(CAPI)EN LA ENSEÑANZA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2004 Capítulo de libro

MÀRQUETING INTERNACIONAL

GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ENRIQUE ANTONIO RUBIO LOPEZ
2004 Libro

DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Libro

ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LA COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL

Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Capítulo de libro

LAS RELACIONES PÚBLICAS: EVENTOS Y PROTOCOLO

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LA AUDITORIA DE COMUNICACIÓN: EVALUACIÓN EXTERNA

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LAS RELACIONES PÚBLICAS: COMUNICACIÓN EN SITUACIONES DE CRISIS

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

EL GABINETE DE COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

INTRODUCCIÓN A LA COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

NUEVAS HERRAMIENTAS DE INVESTIGACIÓN DE MERCADOS : ESPECIAL REFERENCIA A REDES NEURONALES ARTIFICIALES APLICADAS AL MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2003 Libro

MODELLING CONSUMER RESPONSE TO DIFFERING LEVELS OF COMPARATIVE ADVERTISING

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2003 Articulo

LA CREACIÓN DE IMAGEN DE MARCA MEDIANTE LA UTILIZACIÓN DE ATRIBUTOS ECOLÓGICOS. UNA APROXIMACIÓN EMPÍRICA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2003 Tesis Doctoral

ANÁLISIS DEL VALOR DE LA MARCA Y DE SU MODELIZACIÓN DESDE LA ÓPTICA DE MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCA FUENTES MORENO
2003 Tesis Doctoral

EL EFECTO PERSUASIVO DE LA CONGRUENCIA ENTRE LOS ELEMENTOS VISUALES Y VERBALES EN LOS ANUNCIOS PUBLICITARIOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2003 Articulo

EL PAPEL MODERADOR DE LA POSICIÓN DE MERCADO RELATIVA DE LA MARCA ANUNCIADA EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2003 Articulo

TÉCNICAS DE PROMOCIÓN DE VENTAS

Salvador Del Barrio García
2003 Capítulo de libro

GRANADA VISTA POR LOS GRANADINOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2002 Libro

GRANADA VISTA POR LOS LÍDERES DE OPINIÓN EXTERNOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2002 Libro

EL PROCESAMIENTO DE LA PUBLICIDAD: UN ANÁLISIS COMPARATIVO ENTRE ANUNCIOS CON Y SIN FAMOSOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2002 Articulo

LA CREDIBILIDAD COMO ELEMENTO CLAVE EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA EN PRENSA: UN ESTUDIO EXPERIMENTAL

Salvador Del Barrio García
2002 Articulo

Applying an Automatic Approach for Showing up the Hidden Themes in Financial Marketing Research (1961-2010)

FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2002 Articulo

EVOLUCIÓN DEL USO DEL EDI EN EL SECTOR DE LA DISTRIBUCIÓN COMERCIAL EN ESPAÑA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2001 Articulo

PROCESAMIENTO CENTRAL VERSUS PERIFÉRICO: ANÁLISIS DIFERENCIAL ENTRE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA DIRECTA, INDIRECTA Y NO COMPARATIVA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

A LUCHA POR LA RESPUESTA. UN ANÁLISIS EMPÍRICO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2001 Articulo

LA EFICACIA DE LAS CELEBRIDADES EN LA PUBLICIDAD: UN ANALISIS DE SUS VARIABLES MODERADORAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2001 Tesis Doctoral

MODELIZACION DEL IMPACTO PROVOCADO POR LA PROCEDENCIA DE LOS PRODUCTOS SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR DESDE UNA OPTICA SITUACIONAL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2001 Tesis Doctoral

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA Y SUS POTENCIALES BENEFICIOS SOBRE LA INFORMACIÓN DEL CONSUMIDOR: UN ESTUDIO EMPÍRICO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

REFLEXIONES SOBRE LA INVESTIGACIÓN EN MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2001 Capítulo de libro

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA : SITUACIÓN ACTUAL Y ANÁLISIS

Salvador Del Barrio García
2001 Libro

LA NUEVA IDENTIDAD CORPORATIVA DE PULEVA

Salvador Del Barrio García
2001 Capítulo de libro

EL PAPEL MODERADOR DE LAS RESPUESTAS COGNITIVAS EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA

Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

TÉCNICAS DE ANÁLISIS DE DATOS EN INVESTIGACIÓN DE MERCADOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2000 Libro

DISEÑO METODOLOGICO DE LA ESTRUCTURA Y ACTIVIDAD DEL SECTOR TURISTICO EN ANDALUCIA

RAMÓN GUTIÉRREZ JÁIMEZ, MARIANO JOSE VALDERRAMA BONNET, ANA MARIA AGUILERA DEL PINO, FRANCISCO ANTONIO OCAÑA LARA, TEODORO LUQUE MARTINEZ
2000 Libro

ANDALUCÍA. EVOLUCIÓN DE LAS FORMAS Y ESTRUCTURA DE LA OFERTA. COMPOSICIÓN Y COMPORTAMIENTO DE LA DEMANDA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2000 Articulo

EL INTERCAMBIO ELECTRONICO DE INFORMACION EN LOS CANALES DE DISTRIBUCION. ANALISIS DE SU IMPLANTACION Y DE SUS CONSECUENCIAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2000 Tesis Doctoral

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA COMO ESTRATEGIA PUBLICITARIA: INFLUENCIA DE DETERMINADOS ELEMENTOS MODERADORES EN SU EFICACIA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2000 Tesis Doctoral

MARKETING POLÍTICO Y SONDEOS ELECTORALES

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2000 Articulo

POSICIONAMIENTO MEDIANTE ANÁLISIS FACTORIAL DE CORRESPONDENCIAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2000 Articulo

CONSUMER ETHNOCENTRISM MEASUREMENT: AN ASSESSMENT OF THE RELIABILITY AND VALIDITY OF THE CETSCALE IN SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2000 Articulo

INVESTIGACION Y PYME: REFLEXIONES Y PROPUESTAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ
2000 Capítulo de libro

EL ANÁLISIS DISCRIMINANTE

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
2000 Capítulo de libro

EL ANALISIS DE ECUACIONES ESTRUCTURALES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2000 Capítulo de libro

LA DIFUSION COMO ESTRATEGIA DE VALORACION DE LA INTERVENCION EN EL PATIO Y FUENTE DE LOS LEONES: UN MENSAJE, VARIOS CANALES

M Belén Prados-Peña
2000 Capítulo de libro

ENCUESTAS PARA LA INVESTIGACION

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1999 Capítulo de libro

COMERCIO MINORISTA Y COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR GRANADINO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCA FUENTES MORENO
1998 Libro

PERO ¿QUE PIENSAN LOS CONSUMIDORES DE MEDICAMENTOS DE LOS ULTIMOS CAMBIOS?

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
1998 Articulo

LA PROMOCION DE VENTAS DETALLISTA: UN ESTUDIO DIFERENCIAL DE LA GRAN SUPERFICIE VERSUS LA TIENDA TRADICIONAL

Salvador Del Barrio García
1998 Articulo

INVESTIGACIÓN DE MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1997 Libro

COMERCIALIZACION DE PRODUCTOS FARMACEUTICOS: ANALISIS DEL GASTO EN PRODUCTOS FARMACEUTICOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
1997 Tesis Doctoral

LOS ATRIBUTOS CALIDAD Y MARCA-DENOMINACION DE ORIGEN EN EL PROCESO DE DECISION DEL CONSUMIDOR GRANADINO

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, FRANCISCA FUENTES MORENO
1997 Articulo

MARKETING POLÍTICO : UN ANÁLISIS DEL INTERCAMBIO POLÍTICO

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1996 Libro

LINEAS DE INVESTIGACION Y BASES DE DATOS PARA LA INVESTIGACION EN MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1995 Articulo

LA INNOVACION EN EL MERCADO FARMACÉUTICO ESPAÑOL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
1995 Articulo

UNA APLICACIÓN DEL ANÁLISIS MULTIVARIABLE A LAS CARACTERÍSTICAS SOCIOECONÓMICAS Y COMERCIALES DE LAS CAPITALES DE PROVINCIA ESPAÑOLAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, EULOGIO CORDÓN POZO
1994 Articulo

LOS EFECTOS DE LOS GASTOS ELECTORALES: CASO DE LAS CAMPAÑAS ESPAÑOLAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1993 Articulo

LA APLICACIÓN DEL MARKETING ESTRATÉGICO AL CAMPO ELECTORAL: INFLUENCIA DEL GASTO EN LA CAMPAÑA ELECTORAL, EN LA PARTICIPACIÓN Y EN LOS RESULTADOS ELECTORALES

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1992 Tesis Doctoral

APLICACION DE LA TEORIA DE LAS VARIABLES REGIONALIZADAS EN LA INVESTIGACION DE MARKETING

JORGE M. CHICA OLMO, TEODORO LUQUE MARTINEZ
1992 Articulo

LA EVOLUCION TEORICA DE LAS NOCIONES DE PODER CONFLICTO, COOPERACION Y RESULTADO EN LOS CIRCUITOS DE DISTRIBUCION. UNA REVISION DE LA LITERATURA DE MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1992 Articulo

APUNTES AL DEBATE SOBRE LA INVESTIGACION EN MARKETING EN LOS 80

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1991 Articulo

CONSECUENCIAS EN EL COMPORTAMIENTO ELECTORAL DEL MODELO DIRECCIONAL Y DE LOS MODELOS ESPACIALES BASADOS EN LA PROXIMIDAD

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1991 Articulo

EL TURISMO, FACTOR DE DESARROLLO EN LA COMARCA ACCITANA

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1990 Libro

Performing Variable Selection by Multiobjective Criterion: An Application to Mobile Payment

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Ignacio Rojas Ruiz, Alberto Guillén Perales, Oresti Baños Legrán
1967 Capítulo de libro

ESCALAMIENTO MULTIDIMENSIONAL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
1900 Capítulo de libro

ANALISIS DE LA VARIANZA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
1900 Capítulo de libro

ANÁLISIS CONJUNTO

TEODORO LUQUE MARTINEZ
1900 Capítulo de libro

ADOPTION OF BIOMASS HEATING SYSTEMS: CROSS

INMACULADA GARCIA MAROTO
1900 Capítulo de libro

ADOPTION OF BIOMASS HEATING SYSTEMS: CROSS-MARKET SEGMENTATION OF THE EUROPEAN REGION

INMACULADA GARCIA MAROTO
1900 Capítulo de libro

Antecedentes de la intención de compra de alimentos ecológicos. El efecto moderador del comportamiento ecológico del consumidor.

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
1900 Capítulo de libro

Fomentando la ciudad inteligente: la intención de comprar vehículos eléctricos a través de la Teoría del Comportamiento Planeado y la influencia de la confianza, la importancia al precio y el estrés por la pandemia.

Luis Doña Toledo, María Eugenia Rodríguez López
1900 Capítulo de libro

Antecedentes de la intención de compra de alimentos ecológicos. El efecto moderador del comportamiento ecológico del consumidor.

ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
1900 Capítulo de libro

Geografía Comercial de España. Andalucía. Evaluación de las formas y estructura de la oferta. Composición y Comportamiento de la demanda

TEODORO LUQUE MARTINEZ, GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
- Articulo

Introducción al Marketing

INMACULADA GARCIA MAROTO
- Libro

The moderating effect of experience in the adoption of mobile payment tools in Virtual Social Networks: The m-Payment AcceptanceModel in Virtual Social Networks (MPAM-VSN)

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
- Articulo

Australian Journal of Public Administration

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

Theoretical and Applied Electronic Commerce Research

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

The moderating impact of gender on the acceptance of peer-to-peer mobile payment systems

FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
- Articulo

Situación actual y perspectivas de futuro de los sistemas de pago B2C en España: del pago tradicional al pago móvil

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
- Articulo

The impact of risk on the technological acceptance of mobile payment services

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
- Articulo

Journal of Destination Marketing & Management

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
- Articulo

asdaasd

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
- Articulo

La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento.

María Eugenia Rodríguez López
- Articulo