Tourism & Advanced Research in Marketing
Listado de producción del grupo
Datos obtenidos de UGR y plataforma SICA2
Listando 200 resultados
Titulo | Año | Tipo |
---|---|---|
The use of gamification in environmental interpretation and its effect on customer-based destination brand equity: The moderating role of psychological distance
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2022 | Articulo |
Gamified environmental interpretation as a strategy for improving tourist behavior in support of sustainable tourism: The moderating role of psychological distance
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2022 | Articulo |
Forecasting a post-COVID-19 economic crisis using fuzzy cognitive maps: a Spanish tourism-sector perspective
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
La Formación del Capital de Marca de un Destino Turístico a partir de la Experiencia Turística Generada en Medios Sociales
ANA ISABEL POLO PEÑA, Patricia María Carrasco García
|
2022 | Articulo |
Is the WHS brand effective in attracting international tourism? Evidence on Spain
Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
The Financial/Accounting Impact of FFP on Participating in European Competitions: An Analysis of the Spanish League
Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
Importance¿performance analysis of olive oil tourism activities: Differences between national and international tourists
Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
How do monetary and time spend explain cultural tourist satisfaction?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
Revenue management and CRM via online media: The effect of their simultaneous implementation on hospitality firm performance
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2021 | Articulo |
Cultural intelligence as an antecedent of satisfaction with the travel app and with the tourism experience. Computers in Human Behavior
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2021 | Articulo |
The effect of COVID-19 on tourists’ intention to resume hotel consumption: The role of resilience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2021 | Articulo |
¿For a Million Steps¿: The Use of Social Marketing and Wearable Devices in the Promotion of Physical Exercise to Achieve Quality of Life
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2021 | Capítulo de libro |
Tourists’ information literacy self-efficacy: its role in their adaptation to the ¿new normal¿ in the hotel context
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2021 | Articulo |
Influence of gamification on perceived self-efficacy: gender and age moderator effect
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2021 | Articulo |
Gestión de la sobrexplotación turística a través del análisis de la dispersión del gasto: El caso de Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
Evaluación experimental del impacto de metodologías alternativas de educación financiera sobre riesgo en las decisiones financieras de los estudiantes universitarios
JOSE SANCHEZ CAMPILLO, MANUEL SALAS VELASCO, DOLORES MORENO HERRERO, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Mª JOSÉ GONZÁLEZ LÓPEZ, MARÍA DEL CARMEN PÉREZ LÓPEZ
|
2021 | Capítulo de libro |
Identifying tourist profiles to reduce overtourism: the case of a cultural destination
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2021 | Articulo |
Consumers’ preferences and willingness to pay for personalised nutrition
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, DAVID EPSTEIN, Daniel Pérez Troncoso
|
2021 | Articulo |
Docencia y evaluación no presencial en el inicio de la COVID19 en Educación Superior
MARIA PILAR IBARRONDO DAVILA, LORENZA LOPEZ MORENO, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, Mª JOSÉ GONZÁLEZ LÓPEZ, BETTY AGNANI GAMBACORTA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2021 | Capítulo de libro |
The influence of student-university identification on student¿s advocacy intentions: the role of student satisfaction and student trust
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2021 | Articulo |
Exploring the antecedents of retail banks¿ reputation in low-bankarization markets: brand equity, value co-creation and brand experience
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2021 | Articulo |
Influence of tourist geographical context on customer-based destination brand equity: An empirical analysis
JORGE M. CHICA OLMO, RAFAEL A. CANO GUERVOS, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2020 | Articulo |
BRAND PERSONALITY IN CULTURAL TOURISM THROUGH SOCIAL MEDIA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2020 | Articulo |
The effect of message consistency and destination-positioning brand-strategy type on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
The effect of self-congruity and motivation on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2020 | Articulo |
The role of numeracy and information load in the tourist decision¿making process
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
Online Marketing Effectiveness-the influence of information load and digital literacy, a cross-country comparison
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
ESTUDIO DEL EFECTO DE LAS OPINIONES DE LOS INFLUENCIADORES EN EL COMPORTAMIENTO DE CONSUMO DE LOS SEGUIDORES
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Tesis Doctoral |
COMPORTAMIENTO DEL TURISTA CULTURAL: UN ANÁLISIS DESDE LA PERSPECTIVA DEL MARKETING EXPERIENCIAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Tesis Doctoral |
Determinantes del gasto efectivo en el turismo cultural
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Tesis Doctoral |
International management of customer orientation
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2020 | Articulo |
Analysis of the dispersion of tourist spending in overexploited destinations using new technologies: the case of Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2020 | Articulo |
Dirección Comercial en Turismo. Con casos prácticos y preguntas de evaluación.
GUILLERMO MARAVER TARIFA, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2020 | Libro |
The acceptance of a Personal Learning Environment based on Google apps: the role of subjective norms and social image
GUILLERMO MARAVER TARIFA, ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Rejón Guardia
|
2020 | Articulo |
Marca personal y redes sociales: a un tuit de la contratación, a un ¿like¿ del despido
Francisco Peco Torres
|
2020 | Capítulo de libro |
LA INFLUENCIA DE LA MARCA WHS SOBRE LA CREACIÓN DE EMPRESAS EN MICRODESTINOS CULTURALES
Julio Vena Oya
|
2020 | Articulo |
Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience. International Journal of Tourism Research
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
Destination Brand Equity-Formation: Positioning by Tourism Type and Message Consistency
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
ANÁLISIS DE LA SECUENCIA DE VISITA A GRANADA DE LOS TURISTAS: DIFERENCIAS POR ORIGEN Y GRADO DE EXPERIENCIA CON EL DESTINO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2019 | Articulo |
Efecto de los tipos de influencia interpersonal en la adopción de opiniones en Internet
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Capítulo de libro |
Explaining tourist behavioral loyalty toward mobile apps
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
The Moderating Effect of Blogger Social Influence and the Reader¿s Experience on Loyalty toward the Blogger
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2019 | Articulo |
The moderating effect of blogger social influence and the readers experience on loyalty toward the blogger
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2019 | Articulo |
The effect of Cultural Intelligence on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2018 | Articulo |
Antecedents and consequences of cultural intelligence in tourism
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2018 | Articulo |
Servitization strategies from customers¿ perspective: the moderating role of co-creation
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2018 | Articulo en prensa |
The influence of tourist geographical context on Consumer-Based Destination Brand Equity: An empirical analysis
JORGE M. CHICA OLMO, RAFAEL A. CANO GUERVOS, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2018 | Articulo |
Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2018 | Articulo en prensa |
EMPLEO DEL GPS COMO BASE PARA ANALIZAR LA SECUENCIA DE VISITA DE LOS TURISTAS
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2018 | Articulo |
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2018 | Articulo |
GUIA PARA LA ELABORACION DEL PORTAFOLIO DE COMPETENCIAS DEL ESTUDIANTE
MARIA VICTORIA LOPEZ PEREZ, LORENZA LOPEZ MORENO, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, MARIA ANGUSTIAS NAVARRO RUIZ, JOSÉ LUIS ZAFRA GÓMEZ, BETTY AGNANI GAMBACORTA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2018 | Libro |
Alternatives for Targeting Women in Anti-Smoking Campaigns: Insights from a Smoking Perceived Value Perspective
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2018 | Articulo |
Overall perceived value of a tourism service: Analysing the spillover effect between electronic channel and consumption of the hotel service
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2017 | Articulo |
The effects of perceived value on loyalty: the moderating effect of market orientation adoption
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2017 | Articulo |
Estudio del Capital de Marca de Goa en un Contexto de Social Media
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Patricia María Carrasco García
|
2017 | Capítulo de libro |
A Dynamic Fuzzy Temporal Clustering for Imprecise Location Streams
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, JAVIER MEDINA QUERO
|
2017 | Articulo |
El sector del transporte aéreo en España y Alemania: Un estudio comparativo de factores determinantes de la lealtad del pasajero
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2017 | Tesis Doctoral |
The Effect of Value-Creation on Consumer-Based Destination Brand Equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2017 | Articulo |
The Effect of Value-Creation on Consumer-Based Destination Brand Equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2017 | Articulo |
Behaviour & Information Technology
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2017 | Articulo |
Guía para la elaboración del portafolio de competencias del estudiante. Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
MARIA VICTORIA LOPEZ PEREZ, LORENZA LOPEZ MORENO, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, MARIA ANGUSTIAS NAVARRO RUIZ, JOSÉ LUIS ZAFRA GÓMEZ, BETTY AGNANI GAMBACORTA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2017 | Libro |
Validación de una Escala de Medición de la Personalidad de Marca de los Recursos Turísticos Culturales
ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
2017 | Capítulo de libro |
The moderating effect of blogger social influence on loyalty toward the blog and the brands featured
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2017 | Capítulo de libro |
OVERALL PERCEIVED VALUE OF A TOURISM SERVICE DELIVERED VIA DIFFERENT MEDIA: A CROSS-CULTURAL PERSPECTIVE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2016 | Articulo |
The Effect of Customer Orientation on Smaller Sized Service Firms and on the Market: A Multilevel Application Embracing Firms and Customers
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2016 | Articulo |
The effect of value-creation on customer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2016 | Articulo |
Online Marketing Strategy and Market Segmentation in the Spanish Rural Accommodation Sector
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2016 | Articulo |
Cuaderno de Aprendizaje Autónomo Comportamiento del Consumidor
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2016 | Libro |
MARKET ORIENTATION AND BUSINESS RESULTS AMONG SMALL-SCALE SERVICE FIRMS
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
Rural lodging establishments: effects of location and internal resources and characteristics on room rates
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
Market Orientation Adoption among Rural Tourism Enterprises: The Effect of the Location and Characteristics of the Firm
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
THE CONTRIBUTION OF WEBSITE DESIGN TO THE GENERATION OF TOURIST DESTINATION IMAGE: THE MODERATING EFFECT OF INVOLVEMENT
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2015 | Articulo |
PHYSICIANS’ADOPTION OF MOBILE HEALTH MONITORING SYSTEMS IN SPAIN: COMPETING MODELS AND IMPACT OF PRIOR EXPERIENCE.
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2015 | Articulo |
Guía para la elaboración del portafolio de competencias del estudiante
MARIA VICTORIA LOPEZ PEREZ, LORENZA LOPEZ MORENO, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, MARIA ANGUSTIAS NAVARRO RUIZ, JOSÉ LUIS ZAFRA GÓMEZ, BETTY AGNANI GAMBACORTA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2015 | Libro |
Cuaderno de Trabajo Autónomo Distribución Comercial I
ANA ISABEL POLO PEÑA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2015 | Libro |
Value co-creation via information and communications technology
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2014 | Articulo |
Relación entre inversión publicitaria y demanda turística a través de la teoría de la cointegración
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA, María Eugenia Rodríguez López
|
2014 | Articulo |
Internal market orientation: An empirical research in hotel sector
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2014 | Articulo |
LA IMPORTANCIA DEL MÓVIL EN LA RELACIÓN CON EL CLIENTE. UNA PRIMERA APROXIMACIÓN DESDE EL SECTOR DEL TURISMO
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2014 | Capítulo de libro |
Guía para la elaboración del portafolio de competencias del estudiante. Curso 2013-2014. Facultad de CC.EE.
MARIA VICTORIA LOPEZ PEREZ, LORENZA LOPEZ MORENO, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, MARIA ANGUSTIAS NAVARRO RUIZ, JOSÉ LUIS ZAFRA GÓMEZ, BETTY AGNANI GAMBACORTA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2014 | Libro |
Antecedents of loyalty towards rural hospitality enterprises: the moderating effect of the customer¿s previous experience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
Determinants of Satisfaction with Holidays and Hospitality in Rural Tourism in Spain: The Moderating Effect of Tourists’ Previous Experience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2013 | Articulo |
La Clase Social y su Influencia en el Consumo. ¿Los ricos también lloran?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Capítulo de libro |
Impact of Customer Orientation and ICT Use on the Perceived Performance of Rural Tourism Enterprises
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
The effect of a destination branding strategy for rural tourism on the perceived value of the conservation of the indigenous resources of the rural tourism destination: the case of Spain
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
Antecedents of loyalty toward rural hospitality enterprises: The moderating effect of the customer’s previous experience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2013 | Articulo |
Elaboración de trabajos editados en páginas Web con Wiki para el fomento del trabajo colectivo (PID 10-83)
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2013 | Capítulo de libro |
The moderating role of past experience in the formation of a tourist destination’s image and in tourists¿ behavioural intentions
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
THE MODERATING EFFECT OF CULTURE ON OVERALL PERCEIVED VALUE IN THE ONLINE PURCHASING PROCESS
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
Análisis de las reacciones del turista ante distintos sellos de calidad para alojamientos rurales
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
Cola Cao se bate en China
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2013 | Capítulo de libro |
Physicians’ appraisal of mobile health monitoring
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
Marketing y sociedad: Aplicaciones sectoriales del marketing no lucrativo
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Libro |
Marketing practices in the Spanish rural tourism sector and their contribution to business outcomes
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Validation of a market orientation adoption scale in rural tourism enterprises. Relationship between the characteristics of the enterprise and extent of market orientation adoption
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
E-SERVICE QUALITY AS ANTECEDENT TO E- SATISFACTION: THE MODERATING EFFECT OF CULTURE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
EL TIPO DE INCENTIVO COMO DETERMINANTE EN EL ATRACTIVO DE LA PROMOCIÓN DE VENTA EN TURISMO RURAL. EFECTO MODERADOR DEL SEXO, LA EDAD Y LA EXPERIENCIA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2012 | Articulo |
THE MODERATING EFFECT OF UNCERTAINTY-AVOIDANCE ON OVERALL PERCEIVED VALUE OF A SERVICE PURCHASED ONLINE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
Culture as a Moderator of the Relationship between Service Quality and the Tourist’s Satisfaction with Different Distribution Channels
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
Validation of cognitive image dimensions for rural tourist destinations. A contribution to the management of rural tourist destinations
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
The perceived value of the rural tourism stay and its effect on rural tourist behaviour
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Regresión Lineal.
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2012 | Capítulo de libro |
Market orientation as a strategy for the rural tourism sector. Its effect on tourist behavior and the performance of enterprises
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
ANALISIS DE CORRESPONDENCIAS SIMPLE Y MULTIPLE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
Internet y el proceso de Gestión de Ventas
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
Factors Affecting Mobile Diabetes Monitoring Adoption Among Physicians: Questionnaire Study and Path Model
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
DETERMINANTS AND CONSEQUENCES OF SATISFACTION WITH RURAL TOURISM: THE MODERATING EFFECT OF THE PREVIOUS TOURISTS’ EXPERIENCE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2011 | Articulo |
MARKET ORIENTATION ADOPTION IN RURAL TOURISM: IMPACT ON BUSINESS OUTCOMES AND THE PERCEIVED VALUE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2011 | Book-Review |
The formation of a tourist destination image via information sources: the moderating effect of culture
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2011 | Articulo |
CALIDAD DEL SERVICIO EN LA DISTRIBUCIÓN ONLINE VERSUS LA DISTRIBUCIÓN TRADICIONAL: INFLUENCIA DE LA LEALTAD HACIA EL MEDIO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2011 | Capítulo de libro |
MARKET ORIENTATION ADOPTION IN RURAL TOURISM: IMPACT ON BUSINESS OUTCOMES AND THE PERCEIVED VALUE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2011 | Articulo |
Impact of Market Orientation and ICT on the Performance of Rural Smaller Service Enterprises
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2011 | Articulo |
La publicidad en Internet
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2011 | Proyecto fin de carrera |
Impact of Market Orientation and ICT on the Performance of Rural Smaller Service Enterprises
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2011 | Articulo |
Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty on the Internet
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2011 | Articulo |
Propuesta de innovación en evaluación de competencias en el Módulo de Empresa de la Formación Básica de los Grados que se imparten en la FCCEE de la UGR
LORENZA LOPEZ MORENO, CARLOS ANTONIO ALBACETE SÁEZ, MARIA AMPARO CASADO MATEOS, VICTOR JESUS GARCIA MORALES, MARIA ANGUSTIAS NAVARRO RUIZ, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2011 | Capítulo de libro |
Aprendizaje colaborativo con wiki
ANA ISABEL POLO PEÑA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2011 | Capítulo de libro |
Guía didáctica Distribución Comercial
ANA ISABEL POLO PEÑA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2011 | Libro |
LA ORIENTACIÓN AL MERCADO EN EL SECTOR DE TURISMO RURAL: EFECTOS EN LOS RESULTADOS DE LA ACTIVIDAD EMPRESARIAL Y EN EL VALOR PERCIBIDO POR EL MERCADO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2010 | Tesis Doctoral |
COLLECTIVE STRATEGIES FOR RURAL TOURISM: THE EXPERIENCE OF NETWORKS IN SPAIN
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2010 | Articulo |
THE RELATIONSHIP BETWEEN BUSINESS CHARACTERISTIC AND ICT DEPLOYMENT IN THE RURAL TOURISM SECTOR. THE CASE OF SPAIN.
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2010 | Articulo |
VALOR PERCIBIDO GLOBAL DEL PROCESO DE DECISIÓN DE COMPRA ONLINE DE UN PRODUCTO TURÍSTICO. EFECTO MODERADOR DE LA CULTURA.
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2010 | Tesis Doctoral |
MARKET ORIENTATION: A THEORETICAL FRAMEWORK FOR RURAL TOURISM
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2010 | Capítulo de libro |
Antecedents of internet acceptance and use as an information source by tourists
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
BONO TURÍSTICO DE GRANADA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Capítulo de libro |
La modelización de la imagen de ciudad desde la perspectiva de los líderes de opinión externos
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2009 | Articulo |
Attitudes’ hierarchy of effects in online user behaviour
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
GRUPO LO MONACO. ESPECIALISTAS EN DESCANSO
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Capítulo de libro |
INTERNET VS. TRAVEL AGENCIES ON PRE-VISIT DESTINATION IMAGE FORMATION: AN INFORMATION PROCESSING VIEW
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
La elección del destino por el turista: un análisis de sus antecedentes
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2008 | Tesina |
HOW GREEN SHOULD YOU BE: CAN ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS ENHANCE BRAND PERFORMANCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2008 | Articulo |
ESTUDIO DE LA LEALTAD DEL CLIENTE A SITIOS WEB DE CONTENIDO GRATUITO
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
DIEZ AÑOS DE INVESTIGACIÓN EN MARKETING A TRAVÉS DE LA REVISTA ESPAÑOLA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING ESIC
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
DETERMINANTS OF THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
INTERNET COMO FUENTE DE INFORMACIÓN A LA AGENCIA DE VIAJES EN LA SELECCIÓN DEL DESTINO TURÍSTICO: UN ANBLISIS DEL PERFIL DE USUARIO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
THE INFLUENCE OF THE INTERNET ON DESTINATION SATISFACTION
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
EXTRINSIC AND INTRINSIC MOTIVATION IN THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
MARKETING FARMACÉUTICO (2ª EDICIÓN)
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2007 | Libro |
Cultura y comportamiento del turista
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2007 | Tesina |
Orientación al mercado en empresas de turismo rural
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2007 | Tesina |
MODELING A CITY’S IMAGE: THE CASE OF GRANADA
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2007 | Articulo |
THE EFFECT OF INTERNET GENERAL PRIVACY CONCERN ON CUSTOMER BEHAVIOUR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
THE DIMENSIONALITY OF CUSTOMER PRIVACY CONCERN ON THE INTERNET
TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
WEB ACCEPTANCE MODEL (WAM): MODERATING EFFECTS OF USER EXPERIENCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
INTERNET Y VALOR DE NEGOCIO
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Capítulo de libro |
INFORME FINAL DE EVALUACIÓN DE LA TITULACIÓN DE TURISMO
ROSA ANA MONTES SOLDADO, RAFAEL A. CANO GUERVOS, CARMEN LIZARRAGA, LORENZA LOPEZ MORENO, CARLOS ANTONIO ALBACETE SÁEZ, Mª CARMEN ALBERDI URQUIZU, MARÍA DEL CARMEN PÉREZ LÓPEZ, GREGORIO NÚÑEZ ROMERO-BALMAS
|
2007 | Libro |
IDENTIFICACIÓN Y VALIDACIÓN DE LAS DIMENSIONES DEL SERVICIO FARMACÉUTICO: UNA CONTRIBUCIÓN A LA GESTIÓN EMPRESARIAL DE LAS FARMACIAS
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2006 | Articulo |
LA LEALTAD DEL CONSUMIDOR EN EL MERCADO ELECTRÓNICO: EL CASO DE CARREFOURONLINE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
LOS ESTILOS DE VIDA Y EL CONSUMO DE BEBIDAS NO ALCOHÓLICAS ENTRE ADOLESCENTES. EL CASO DE LOS BATIDOS PULEVA
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA YS SISTEMAS DE CERTIFICACIÓN: PERFILES DEL CONSUMIDOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2006 | Articulo |
GRUPO LO MONACO. ELIMINACIÓN DE PRODUCTOS
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2006 | Capítulo de libro |
ORIENTACIÓN AL MERCADO Y ESTRATEGIA EMPRESARIAL EN LA INDUSTRIA DE PRODUCTOS ALIMENTICIOS Y BEBIDAS
LORENZA LOPEZ MORENO
|
2006 | Tesis Doctoral |
MARKETING INTERNACIONAL
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2005 | Libro |
LA FIDELIDAD EN INTERNET
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Capítulo de libro |
LA INVESTIGACIÓN ACADÉMICA EN INTERNET
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Capítulo de libro |
LA PREOCUPACIÓN POR LA PRIVACIDAD/SEGURIDAD COMO BARRERA AL DESARROLLO DEL COMERCIO ELECTRÓNICO: EVALUACIÓN, EVOLUCIÓN Y PROPUESTAS DE FUTURO
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
DETERMINANTES DE LA DISPOSICIÓN A PAGAR UN SOBREPRECIO POR PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
EFECTO DE LA CERTIFICACIÓN DE AGRICULTURA ECOLÓGICA SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL COMPRADOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2005 | Articulo |
LA COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL
Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
MÀRQUETING INTERNACIONAL
GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ENRIQUE ANTONIO RUBIO LOPEZ
|
2004 | Libro |
DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN
Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Libro |
UN MODELO INTEGRADOR DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN SOBRE LAS EVALUACIONES DE LOS PRODUCTOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Articulo |
ANÁLISIS DE LOS EFECTOS PROVOCADOS POR EL ETNOCENTRISMO DEL CONSUMIDOR EN LA EVALUACIÓN DE LOS PRODUCTOS PROCEDENTES DE DIFERENTES PAÍSES
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Articulo |
MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO EN MINERÍA DE DATOS: UNA PROPUESTA INTEGRADORA
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Articulo |
L’ENTORN DE MÀRQUETING INTERNACIONAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
EL MÀRQUETING INTERNACIONAL EN L’ACTIVITAT EMPRESARIAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
APLICACIÓN PRÁCTICA DE UN SISTEMA DE ENTREVISTA PERSONAL ASISTIDA POR ORDENADOR(CAPI)EN LA ENSEÑANZA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Capítulo de libro |
FIDELIDAD Y CRM: ESPECIAL REFERENCIA A LOS E-BUSINESS
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Capítulo de libro |
EL COMPORTAMIENTO DEL USUARIO DE INTERNET: ANÁLISIS DE LOS ANTECEDENTES Y CONSECUENCIAS DE LA FIDELIDAD
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Tesis Doctoral |
DISEÑOS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL EN INTERNET: OPORTUNIDADES Y LIMITACIONES
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Articulo |
El turismo rural: análisis de su implantación y desarrolo en Andalucía
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2003 | Tesina |
EL EFECTO PERSUASIVO DE LA CONGRUENCIA ENTRE LOS ELEMENTOS VISUALES Y VERBALES EN LOS ANUNCIOS PUBLICITARIOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2003 | Articulo |
LA MINERÍA DE DATOS COMO HERRAMIENTA DE MARKETING: DELIMITACIÓN Y MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2003 | Capítulo de libro |
MODELLING GAS-HYDRATE RESERVES ALONG CONTINENTAL MARGINS USING OCEANOGRAPHIC GIS (SIGEMAR)
LORENZA LOPEZ MORENO
|
2003 | Articulo |
CONCENTRACION Y DESIGUALDAD A NIVEL DE LABORATORIOS EN EL SECTOR FARMACEUTICO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2002 | Articulo |
El comportamiento del consumidorde los productos de seguros de no vida en la provincia de Tacna
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2002 | Tesina |
GRANADA VISTA POR LOS GRANADINOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2002 | Libro |
GRANADA VISTA POR LOS LÍDERES DE OPINIÓN EXTERNOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2002 | Libro |
EL PROCESAMIENTO DE LA PUBLICIDAD: UN ANÁLISIS COMPARATIVO ENTRE ANUNCIOS CON Y SIN FAMOSOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2002 | Articulo |
DISTRIBUCIÓN FARMACEÚTICA. EVOLUCIÓN Y SITUACIÓN ACTUAL
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2001 | Articulo |
Técnicas y herramientas para la generación de ideas en el desarrollo de nuevos productos
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2001 | Proyecto fin de carrera |
GRUPOS DE REFERENCIA Y LIDERES DE OPINION
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2001 | Capítulo de libro |
LA EFICACIA DE LAS CELEBRIDADES EN LA PUBLICIDAD: UN ANALISIS DE SUS VARIABLES MODERADORAS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2001 | Tesis Doctoral |
REGRESIÓN LINEAL
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2000 | Capítulo de libro |
TÉCNICAS DE ANÁLISIS DE DATOS EN INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2000 | Libro |
MARKETING FARMACÉUTICO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
2000 | Libro |
POSICIONAMIENTO MEDIANTE ANÁLISIS FACTORIAL DE CORRESPONDENCIAS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2000 | Articulo |
LOS CONSUMIDORES ANTE LA PARAFARMACIA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
1999 | Articulo |
PLANTEAMIENTOS DE LA CALIDAD TOTAL Y LA REINGENIERÍA ¿PRESENTAN DIFERENCIAS?
LORENZA LOPEZ MORENO, MARÍA DEL MAR FUENTES FUENTES
|
1999 | Articulo |
LA VALORACION DEL PUESTO DE TRABAJO ANTE LA INSERCCIÓN LABORAL: SU EFECTO EN LA IMPLANTACIÓN DE NUEVAS TÉCNICAS DE GESTIÓN
LORENZA LOPEZ MORENO, JUAN ALBERTO ARAGON CORREA, MARIA AMPARO CASADO MATEOS
|
1999 | Capítulo de libro |
PERO ¿QUE PIENSAN LOS CONSUMIDORES DE MEDICAMENTOS DE LOS ULTIMOS CAMBIOS?
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ
|
1998 | Articulo |
COMPORTAMIENTO DE COMPRA DEL CONSUMIDOR ANTE LOS CAMBIOS DEL COMERCIO MINORISTA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, GUILLERMO MARAVER TARIFA, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
|
1998 | Articulo |
COMERCIO MINORISTA Y COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR GRANADINO
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
1998 | Libro |
COMERCIALIZACION DE PRODUCTOS FARMACEUTICOS: ANALISIS DEL GASTO EN PRODUCTOS FARMACEUTICOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
1997 | Tesis Doctoral |
SEGMENTACIÓN DEL MERCADO DE LAS TARJETAS DE CRÉDITO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
1997 | Articulo |
EVOLUCION DE LA CARTERA DE ESPECIALIDADES DE LOS LABORATORIOS: UN ESTUDIO EMPIRICO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
1996 | Articulo |
LA INNOVACION EN EL MERCADO FARMACÉUTICO ESPAÑOL
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA
|
1995 | Articulo |
Evaluación del desempeño de las empresas de turismo rural. Una aplicación al caso de España
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
1900 | Capítulo de libro |
¿For a Million Steps¿: The Use of Social Marketing and Wearable Devices in the Promotion of Physical Exercise to Achieve Quality of Life
ANA ISABEL POLO PEÑA, Francisco Peco Torres
|
1900 | Capítulo de libro |
journal of travel research
ANA ISABEL POLO PEÑA
|
- | Articulo |