Listado de producción
Listando 50 resultados
Titulo | Año | Tipo |
---|---|---|
New Perspectives on Payment Systems: Near Field Communication (NFC) Payments Through Mobile Phones
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2018 | Capítulo de libro |
How Consumers Process Online Privacy, Financial, and Performance Risks: An fMRI Study
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
|
2018 | Articulo |
Pagos móviles en el punto de venta: Temas clave, perspectivas y directrices para la adopción entre futuros usuarios
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Director)
|
2017 | Tesis Doctoral |
Neural Correlates of Voice Gender and Message Framing in Advertising: An fMRI Study
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
|
2017 | Articulo |
Influencia de la RSC en la transmisión de imagen en el patrocinio turístico deportivo
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2017 | Articulo |
Online sport event consumers: Attitude, e-quality and e-satisfaction
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2017 | Articulo |
NFC technology acceptance for mobile payments: A Brazilian Perspective
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2017 | Articulo |
Scale of spectators¿ motivations at soccer events
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2016 | Articulo |
Effectiveness of the Sponsors and Sporting Events Website
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2016 | Articulo |
A Psychophysiological Approach For Measuring Response to Messaging: How Consumers Emotionally Process Green Advertising
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
|
2015 | Articulo |
Neuroscience Meets Environmentalism: How Consumers Emotionally Process Green Advertising. A Psychophysiological Approach for Measuring Response to Messaging
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2015 | Articulo |
Scale of spectators` motivations at soccer events
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2015 | Articulo |
Determinants of the intention to use NFC technology as a payment system: an acceptance model approach
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2015 | Articulo |
Nuevas perspectivas sobre el comportamiento del consumidor para la adopción del pago móvil sin contacto
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2015 | Articulo |
User behaviour in QR mobile payment system: the QR Payment Acceptance Model
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2015 | Articulo |
Risk Perception and Commitment to Reduce Global Climate Change in Spain
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2014 | Articulo |
Destination image of a city hosting sport event: effect on sponsorship.
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2014 | Articulo |
The mediator of disconfirmation on satisfaction and consumer intentions: Practical application effect in a sporting event
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2014 | Capítulo de libro |
New Perspectives on Payment Systems: Near Field Communication (NFC) Payments Through Mobile Phones.
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2014 | Capítulo de libro |
Destination image of a city hosting sport event: Effect on sponsorship
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
|
2014 | Articulo |
PROPUESTA DE UN MODELO DE COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR DE EVENTOS DEPORTIVOS: EL EFECTO DE LA TRANSMISIÓN DE IMAGEN EN EL PATROCINIO
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Director)
|
2013 | Tesis Doctoral |
New perspectives of payment systems: nfc mobile payment
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
|
2013 | Capítulo de libro |
Mapping Environmental Behaviour in the Spanish Context
JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2013 | Articulo |
El comportamiento del consumidor ante el cambio climático: el papel de la motivación y la emoción
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Codirector), MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS (Miembro del tribunal), MYRIAM MARTINEZ FIESTAS (Lectura)
|
2012 | Tesis Doctoral |
Three essays on pro-environmental consumer¿s behavior
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Codirector)
|
2012 | Tesis Doctoral |
Improving retention rate and response quality in Web-based surveys
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2012 | Articulo |
El sector de alimentos ecológicos en Andalucía: diagnósticos, retos y estrategias
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2012 | Articulo |
EL SECTOR DE LOS ALIMENTOS ECOLÓGICOS EN ANDALUCÍA: DIAGNÓSTICO, RETOS Y ESTRATEGIAS
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2012 | Libro |
IMPROVING THE RESPONSE RATE AND QUALITY IN WEB-BASED SURVEYS THROUGH THE PERSONALIZATION AND FREQUENCY OF REMINDER MAILINGS
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2010 | Articulo |
AN ANALYSIS OF THE EFFECT OF PRE-INCENTIVES AND POST-INCENTIVES BASED ON DRAWS ON RESPONSE TO WEB SURVEYS
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2010 | Articulo |
¿CÓMO MEJORAR LA TASA DE RESPUESTA EN ENCUESTAS ON LINE?
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2009 | Articulo |
LA CARACTERIZACIÓN DE LOS CONSUMIDORES ECOLÓGICAMENTE CONSCIENTES
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2008 | Articulo |
HOW GREEN SHOULD YOU BE: CAN ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS ENHANCE BRAND PERFORMANCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2008 | Articulo |
ANÁLISIS DE LA EFECTIVIDAD DEL MENSAJE PUBLICITARIO EN LA PROMOCIÓN DE COMPORTAMIENTOS DE CONSUMO SOSTENIBLES
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
AN EXPERIMENTAL STUDY OF THE EFFICACY OF TRUST-BUILDING SEALS AND OTHERS DETERMINANTS OF USEFULNESS IN B-LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS
JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
THE EFFECT OF INTERNET GENERAL PRIVACY CONCERN ON CUSTOMER BEHAVIOUR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
THE DIMENSIONALITY OF CUSTOMER PRIVACY CONCERN ON THE INTERNET
TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA YS SISTEMAS DE CERTIFICACIÓN: PERFILES DEL CONSUMIDOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2006 | Articulo |
LA LEALTAD DEL CONSUMIDOR EN EL MERCADO ELECTRÓNICO: EL CASO DE CARREFOURONLINE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
LOS ESTILOS DE VIDA Y EL CONSUMO DE BEBIDAS NO ALCOHÓLICAS ENTRE ADOLESCENTES. EL CASO DE LOS BATIDOS PULEVA
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
IMPROVING ATTITUDES TOWARD BRANDS WITH ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS: AN EXPERIMENTAL APPROACH
TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Articulo |
ASSESSMENT OF INTERJUDGE RELIABILITY IN THE OPEN-ENDED QUESTIONS CODING PROCESS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2006 | Articulo |
MODELLING CONSUMER¿S TRUST IN INTERNET SHOPPING BASED ON THE STANDARD LEARNING HIERARCHY: A STRUCTURAL APPROACH
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2005 | Articulo |
LA PREOCUPACIÓN POR LA PRIVACIDAD/SEGURIDAD COMO BARRERA AL DESARROLLO DEL COMERCIO ELECTRÓNICO: EVALUACIÓN, EVOLUCIÓN Y PROPUESTAS DE FUTURO
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
DETERMINANTES DE LA DISPOSICIÓN A PAGAR UN SOBREPRECIO POR PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
EFECTO DE LA CERTIFICACIÓN DE AGRICULTURA ECOLÓGICA SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL COMPRADOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2005 | Articulo |
APLICACIÓN PRÁCTICA DE UN SISTEMA DE ENTREVISTA PERSONAL ASISTIDA POR ORDENADOR(CAPI)EN LA ENSEÑANZA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Capítulo de libro |
LA BÚSQUEDA DE LA SOSTENIBILIDAD A TRAVÉS DEL MARKETING
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2004 | Capítulo de libro |
LA CREACIÓN DE IMAGEN DE MARCA MEDIANTE LA UTILIZACIÓN DE ATRIBUTOS ECOLÓGICOS. UNA APROXIMACIÓN EMPÍRICA
TEODORO LUQUE MARTINEZ (Director), FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Doctorando)
|
2003 | Tesis Doctoral |
COMERCIALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DEPORTIVAS TURÍSTICAS
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2002 | Capítulo de libro |