FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS

Datos abiertos UGR

Evolución de la producción científica

Producción periodo seleccionado
50
  • Libro 1
  • Capítulo de libro 9
  • Publicación en revista 35
  • Producción académica 5

Listado de producción

Listando 50 resultados
Titulo Año Tipo

New Perspectives on Payment Systems: Near Field Communication (NFC) Payments Through Mobile Phones

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2018 Capítulo de libro

How Consumers Process Online Privacy, Financial, and Performance Risks: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Articulo

Pagos móviles en el punto de venta: Temas clave, perspectivas y directrices para la adopción entre futuros usuarios

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Director)
2017 Tesis Doctoral

Neural Correlates of Voice Gender and Message Framing in Advertising: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2017 Articulo

Influencia de la RSC en la transmisión de imagen en el patrocinio turístico deportivo

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2017 Articulo

Online sport event consumers: Attitude, e-quality and e-satisfaction

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2017 Articulo

NFC technology acceptance for mobile payments: A Brazilian Perspective

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2017 Articulo

Scale of spectators¿ motivations at soccer events

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2016 Articulo

Effectiveness of the Sponsors and Sporting Events Website

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2016 Articulo

A Psychophysiological Approach For Measuring Response to Messaging: How Consumers Emotionally Process Green Advertising

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS
2015 Articulo

Neuroscience Meets Environmentalism: How Consumers Emotionally Process Green Advertising. A Psychophysiological Approach for Measuring Response to Messaging

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2015 Articulo

Scale of spectators` motivations at soccer events

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2015 Articulo

Determinants of the intention to use NFC technology as a payment system: an acceptance model approach

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

Nuevas perspectivas sobre el comportamiento del consumidor para la adopción del pago móvil sin contacto

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

User behaviour in QR mobile payment system: the QR Payment Acceptance Model

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2015 Articulo

Risk Perception and Commitment to Reduce Global Climate Change in Spain

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2014 Articulo

Destination image of a city hosting sport event: effect on sponsorship.

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2014 Articulo

The mediator of disconfirmation on satisfaction and consumer intentions: Practical application effect in a sporting event

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2014 Capítulo de libro

New Perspectives on Payment Systems: Near Field Communication (NFC) Payments Through Mobile Phones.

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2014 Capítulo de libro

Destination image of a city hosting sport event: Effect on sponsorship

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Manuel Alonso Dos Santos
2014 Articulo

PROPUESTA DE UN MODELO DE COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR DE EVENTOS DEPORTIVOS: EL EFECTO DE LA TRANSMISIÓN DE IMAGEN EN EL PATROCINIO

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Director)
2013 Tesis Doctoral

New perspectives of payment systems: nfc mobile payment

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS
2013 Capítulo de libro

Mapping Environmental Behaviour in the Spanish Context

JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2013 Articulo

El comportamiento del consumidor ante el cambio climático: el papel de la motivación y la emoción

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Codirector), MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS (Miembro del tribunal), MYRIAM MARTINEZ FIESTAS (Lectura)
2012 Tesis Doctoral

Three essays on pro-environmental consumer¿s behavior

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Codirector)
2012 Tesis Doctoral

Improving retention rate and response quality in Web-based surveys

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2012 Articulo

El sector de alimentos ecológicos en Andalucía: diagnósticos, retos y estrategias

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2012 Articulo

EL SECTOR DE LOS ALIMENTOS ECOLÓGICOS EN ANDALUCÍA: DIAGNÓSTICO, RETOS Y ESTRATEGIAS

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2012 Libro

IMPROVING THE RESPONSE RATE AND QUALITY IN WEB-BASED SURVEYS THROUGH THE PERSONALIZATION AND FREQUENCY OF REMINDER MAILINGS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

AN ANALYSIS OF THE EFFECT OF PRE-INCENTIVES AND POST-INCENTIVES BASED ON DRAWS ON RESPONSE TO WEB SURVEYS

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2010 Articulo

¿CÓMO MEJORAR LA TASA DE RESPUESTA EN ENCUESTAS ON LINE?

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2009 Articulo

LA CARACTERIZACIÓN DE LOS CONSUMIDORES ECOLÓGICAMENTE CONSCIENTES

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2008 Articulo

HOW GREEN SHOULD YOU BE: CAN ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS ENHANCE BRAND PERFORMANCE

TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2008 Articulo

ANÁLISIS DE LA EFECTIVIDAD DEL MENSAJE PUBLICITARIO EN LA PROMOCIÓN DE COMPORTAMIENTOS DE CONSUMO SOSTENIBLES

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

AN EXPERIMENTAL STUDY OF THE EFFICACY OF TRUST-BUILDING SEALS AND OTHERS DETERMINANTS OF USEFULNESS IN B-LEARNING MANAGEMENT SYSTEMS

JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2007 Articulo

THE EFFECT OF INTERNET GENERAL PRIVACY CONCERN ON CUSTOMER BEHAVIOUR

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2007 Articulo

THE DIMENSIONALITY OF CUSTOMER PRIVACY CONCERN ON THE INTERNET

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2007 Articulo

PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA YS SISTEMAS DE CERTIFICACIÓN: PERFILES DEL CONSUMIDOR

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2006 Articulo

LA LEALTAD DEL CONSUMIDOR EN EL MERCADO ELECTRÓNICO: EL CASO DE CARREFOURONLINE

MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
2006 Capítulo de libro

LOS ESTILOS DE VIDA Y EL CONSUMO DE BEBIDAS NO ALCOHÓLICAS ENTRE ADOLESCENTES. EL CASO DE LOS BATIDOS PULEVA

MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
2006 Capítulo de libro

IMPROVING ATTITUDES TOWARD BRANDS WITH ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS: AN EXPERIMENTAL APPROACH

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCA FUENTES MORENO
2006 Articulo

ASSESSMENT OF INTERJUDGE RELIABILITY IN THE OPEN-ENDED QUESTIONS CODING PROCESS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2006 Articulo

MODELLING CONSUMER¿S TRUST IN INTERNET SHOPPING BASED ON THE STANDARD LEARNING HIERARCHY: A STRUCTURAL APPROACH

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2005 Articulo

LA PREOCUPACIÓN POR LA PRIVACIDAD/SEGURIDAD COMO BARRERA AL DESARROLLO DEL COMERCIO ELECTRÓNICO: EVALUACIÓN, EVOLUCIÓN Y PROPUESTAS DE FUTURO

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2005 Articulo

DETERMINANTES DE LA DISPOSICIÓN A PAGAR UN SOBREPRECIO POR PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2005 Articulo

EFECTO DE LA CERTIFICACIÓN DE AGRICULTURA ECOLÓGICA SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL COMPRADOR

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2005 Articulo

APLICACIÓN PRÁCTICA DE UN SISTEMA DE ENTREVISTA PERSONAL ASISTIDA POR ORDENADOR(CAPI)EN LA ENSEÑANZA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2004 Capítulo de libro

LA BÚSQUEDA DE LA SOSTENIBILIDAD A TRAVÉS DEL MARKETING

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2004 Capítulo de libro

LA CREACIÓN DE IMAGEN DE MARCA MEDIANTE LA UTILIZACIÓN DE ATRIBUTOS ECOLÓGICOS. UNA APROXIMACIÓN EMPÍRICA

TEODORO LUQUE MARTINEZ (Director), FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS (Doctorando)
2003 Tesis Doctoral

COMERCIALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DEPORTIVAS TURÍSTICAS

FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
2002 Capítulo de libro