Listado de producción
Listando 73 resultados
Titulo | Año | Tipo |
---|---|---|
Forecasting a post-COVID-19 economic crisis using fuzzy cognitive maps: a Spanish tourism-sector perspective
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
Evaluación experimental del impacto de metodologías alternativas de educación financiera sobre riesgo en las decisiones financieras de los estudiantes universitarios
JOSE SANCHEZ CAMPILLO, MANUEL SALAS VELASCO, DOLORES MORENO HERRERO, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Mª JOSÉ GONZÁLEZ LÓPEZ, MARÍA DEL CARMEN PÉREZ LÓPEZ
|
2021 | Capítulo de libro |
Gestión de la sobrexplotación turística a través del análisis de la dispersión del gasto: El caso de Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
Identifying tourist profiles to reduce overtourism: the case of a cultural destination
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2021 | Articulo |
How do monetary and time spend explain cultural tourist satisfaction?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
Consumers’ preferences and willingness to pay for personalised nutrition
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, DAVID EPSTEIN, Daniel Pérez Troncoso
|
2021 | Articulo |
Determinantes del gasto efectivo en el turismo cultural
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
ESTUDIO DEL EFECTO DE LAS OPINIONES DE LOS INFLUENCIADORES EN EL COMPORTAMIENTO DE CONSUMO DE LOS SEGUIDORES
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
COMPORTAMIENTO DEL TURISTA CULTURAL: UN ANÁLISIS DESDE LA PERSPECTIVA DEL MARKETING EXPERIENCIAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
The effect of message consistency and destination-positioning brand-strategy type on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
The effect of self-congruity and motivation on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, LORENZA LOPEZ MORENO
|
2020 | Articulo |
Online Marketing Effectiveness-the influence of information load and digital literacy, a cross-country comparison
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
The role of numeracy and information load in the tourist decision¿making process
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
Analysis of the dispersion of tourist spending in overexploited destinations using new technologies: the case of Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2020 | Articulo |
Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience. International Journal of Tourism Research
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
Efecto de los tipos de influencia interpersonal en la adopción de opiniones en Internet
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Capítulo de libro |
Destination Brand Equity-Formation: Positioning by Tourism Type and Message Consistency
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
ANÁLISIS DE LA SECUENCIA DE VISITA A GRANADA DE LOS TURISTAS: DIFERENCIAS POR ORIGEN Y GRADO DE EXPERIENCIA CON EL DESTINO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2019 | Articulo |
Explaining tourist behavioral loyalty toward mobile apps
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
EMPLEO DEL GPS COMO BASE PARA ANALIZAR LA SECUENCIA DE VISITA DE LOS TURISTAS
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2018 | Articulo |
Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2018 | Articulo en prensa |
The effect of online and offline experiential marketing on brand equity in the hotel sector
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2018 | Articulo |
Overall perceived value of a tourism service: Analysing the spillover effect between electronic channel and consumption of the hotel service
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2017 | Articulo |
Behaviour & Information Technology
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2017 | Articulo |
A Dynamic Fuzzy Temporal Clustering for Imprecise Location Streams
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, JAVIER MEDINA QUERO
|
2017 | Articulo |
OVERALL PERCEIVED VALUE OF A TOURISM SERVICE DELIVERED VIA DIFFERENT MEDIA: A CROSS-CULTURAL PERSPECTIVE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2016 | Articulo |
THE CONTRIBUTION OF WEBSITE DESIGN TO THE GENERATION OF TOURIST DESTINATION IMAGE: THE MODERATING EFFECT OF INVOLVEMENT
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2015 | Articulo |
PHYSICIANS’ADOPTION OF MOBILE HEALTH MONITORING SYSTEMS IN SPAIN: COMPETING MODELS AND IMPACT OF PRIOR EXPERIENCE.
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2015 | Articulo |
MARKET ORIENTATION AND BUSINESS RESULTS AMONG SMALL-SCALE SERVICE FIRMS
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
LA IMPORTANCIA DEL MÓVIL EN LA RELACIÓN CON EL CLIENTE. UNA PRIMERA APROXIMACIÓN DESDE EL SECTOR DEL TURISMO
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2014 | Capítulo de libro |
The moderating role of past experience in the formation of a tourist destination’s image and in tourists¿ behavioural intentions
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
THE MODERATING EFFECT OF CULTURE ON OVERALL PERCEIVED VALUE IN THE ONLINE PURCHASING PROCESS
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
La Clase Social y su Influencia en el Consumo. ¿Los ricos también lloran?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Capítulo de libro |
Análisis de las reacciones del turista ante distintos sellos de calidad para alojamientos rurales
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
Physicians’ appraisal of mobile health monitoring
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
ANALISIS DE CORRESPONDENCIAS SIMPLE Y MULTIPLE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
E-SERVICE QUALITY AS ANTECEDENT TO E- SATISFACTION: THE MODERATING EFFECT OF CULTURE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
THE MODERATING EFFECT OF UNCERTAINTY-AVOIDANCE ON OVERALL PERCEIVED VALUE OF A SERVICE PURCHASED ONLINE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
Internet y el proceso de Gestión de Ventas
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
Factors Affecting Mobile Diabetes Monitoring Adoption Among Physicians: Questionnaire Study and Path Model
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
Culture as a Moderator of the Relationship between Service Quality and the Tourist’s Satisfaction with Different Distribution Channels
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Articulo |
The formation of a tourist destination image via information sources: the moderating effect of culture
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2011 | Articulo |
Relationship Between Customer Satisfaction and Loyalty on the Internet
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2011 | Articulo |
Antecedents of internet acceptance and use as an information source by tourists
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
Attitudes’ hierarchy of effects in online user behaviour
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
BONO TURÍSTICO DE GRANADA
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Capítulo de libro |
GRUPO LO MONACO. ESPECIALISTAS EN DESCANSO
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Capítulo de libro |
ESTUDIO DE LA LEALTAD DEL CLIENTE A SITIOS WEB DE CONTENIDO GRATUITO
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
DIEZ AÑOS DE INVESTIGACIÓN EN MARKETING A TRAVÉS DE LA REVISTA ESPAÑOLA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING ESIC
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
INTERNET VS. TRAVEL AGENCIES ON PRE-VISIT DESTINATION IMAGE FORMATION: AN INFORMATION PROCESSING VIEW
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
INTERNET COMO FUENTE DE INFORMACIÓN A LA AGENCIA DE VIAJES EN LA SELECCIÓN DEL DESTINO TURÍSTICO: UN ANBLISIS DEL PERFIL DE USUARIO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
INTERNET Y VALOR DE NEGOCIO
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Capítulo de libro |
EXTRINSIC AND INTRINSIC MOTIVATION IN THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
THE EFFECT OF INTERNET GENERAL PRIVACY CONCERN ON CUSTOMER BEHAVIOUR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
THE DIMENSIONALITY OF CUSTOMER PRIVACY CONCERN ON THE INTERNET
TEODORO LUQUE MARTINEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
THE INFLUENCE OF THE INTERNET ON DESTINATION SATISFACTION
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
WEB ACCEPTANCE MODEL (WAM): MODERATING EFFECTS OF USER EXPERIENCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
DETERMINANTS OF THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA YS SISTEMAS DE CERTIFICACIÓN: PERFILES DEL CONSUMIDOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2006 | Articulo |
LA LEALTAD DEL CONSUMIDOR EN EL MERCADO ELECTRÓNICO: EL CASO DE CARREFOURONLINE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
LOS ESTILOS DE VIDA Y EL CONSUMO DE BEBIDAS NO ALCOHÓLICAS ENTRE ADOLESCENTES. EL CASO DE LOS BATIDOS PULEVA
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
GRUPO LO MONACO. ELIMINACIÓN DE PRODUCTOS
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2006 | Capítulo de libro |
LA PREOCUPACIÓN POR LA PRIVACIDAD/SEGURIDAD COMO BARRERA AL DESARROLLO DEL COMERCIO ELECTRÓNICO: EVALUACIÓN, EVOLUCIÓN Y PROPUESTAS DE FUTURO
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
DETERMINANTES DE LA DISPOSICIÓN A PAGAR UN SOBREPRECIO POR PRODUCTOS DE AGRICULTURA ECOLÓGICA
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Articulo |
EFECTO DE LA CERTIFICACIÓN DE AGRICULTURA ECOLÓGICA SOBRE EL COMPORTAMIENTO DEL COMPRADOR
FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2005 | Articulo |
LA FIDELIDAD EN INTERNET
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Capítulo de libro |
LA INVESTIGACIÓN ACADÉMICA EN INTERNET
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2005 | Capítulo de libro |
EL COMPORTAMIENTO DEL USUARIO DE INTERNET: ANÁLISIS DE LOS ANTECEDENTES Y CONSECUENCIAS DE LA FIDELIDAD
TEODORO LUQUE MARTINEZ (Director), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Doctorando)
|
2004 | Tesis Doctoral |
APLICACIÓN PRÁCTICA DE UN SISTEMA DE ENTREVISTA PERSONAL ASISTIDA POR ORDENADOR(CAPI)EN LA ENSEÑANZA DE INVESTIGACIÓN DE MARKETING
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Capítulo de libro |
DISEÑOS DE INVESTIGACIÓN COMERCIAL EN INTERNET: OPORTUNIDADES Y LIMITACIONES
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Articulo |
MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO EN MINERÍA DE DATOS: UNA PROPUESTA INTEGRADORA
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Articulo |
FIDELIDAD Y CRM: ESPECIAL REFERENCIA A LOS E-BUSINESS
JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Capítulo de libro |
LA MINERÍA DE DATOS COMO HERRAMIENTA DE MARKETING: DELIMITACIÓN Y MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2003 | Capítulo de libro |