Evolución de la producción científica

Producción periodo seleccionado
37
  • Libro 2
  • Capítulo de libro 9
  • Publicación en revista 25
  • Producción académica 1

Listado de producción

Listando 39 resultados
Titulo Año Tipo

It is all about our impulsiveness – How consumer impulsiveness modulates neural evaluation of hedonic and utilitarian banners

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis-Alberto Casado-Aranda
2022 Articulo

Evaluating the neural mechanisms of exposure and retrieval of hedonic and utilitarian banners: A fMRI study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2022 Articulo

Neural Responses to Hedonic and Utilitarian Banner Ads: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2022 Articulo

Neural activity in self-related brain regions in response to tailored nutritional messages predicts dietary change

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2022 Articulo

Neural Bases of Sector Bias in Perceptions of Public Versus Private-Sector Service Performance

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSÉ LUIS ZAFRA GÓMEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda, Emilio José de la Higuera Molina
2022 Articulo

Plataformas de la economía colaborativa: Aceptación y uso de las generaciones X, Y y Z

Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Capítulo de libro

Analysis of the scientific production of the effect of COVID-19 on the environment: A bibliometric study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Articulo

Looking at the brain: Neural effects of ¿made in¿ labeling on product value and choice

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Articulo

Consumer Neuroscience Techniques in Advertising Research: A Bibliometric Citation Analysis

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Articulo

Neural Predictors of Changes in Party Closeness after Exposure to Corruption Messages: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Articulo

Tourism Research after the COVID-19 Outbreak: Insights for More Sustainable, Local and Smart Cities

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2021 Articulo

Understanding drivers and barriers affecting merchants¿ adoption of Mobile Payments. An empirical research and theoretical review focused in Spain

Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Capítulo de libro

Assessing the antecedents of user intention to use mobile payment services in the context of emerging markets

Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Capítulo de libro

How consumer ethnocentrism modulates neural processing of domestic and foreign products: A neuroimaging study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

La Comunicación como Estrategia de Promoción de Comportamientos Responsables de Juego Online

Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Capítulo de libro

Evaluating Communication Effectiveness Through Eye Tracking: Benefits, State of the Art, and Unresolved Questions

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

The processing of price during purchase decision making: Are there neural differences among prosocial and non-prosocial consumers?

MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, MYRIAM MARTINEZ FIESTAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

The Past, Present and Future of Smart Tourism Destinations: A Bibliometric Analysis

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

How Consumer Ethnocentrism Modulates Neural Processing of Domestic and Foreign Products: A Neuroimaging Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

Modulating the Neural Bases of Political Communications: Political Involvement and Perception of the Economic Situation

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2020 Articulo

Neurociencia del consumidor y turismo: Una revisión de las aplicaciones de la neurociencia a las estrategias de comunicación en turismo.

Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Capítulo de libro

Los nuevos comunicadores: Los inforluencers

Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Capítulo de libro

LA INFLUENCIA DE LA WEB EN LA REPUTACIÓN ONLINE: EL CASO DE TRIPADVISOR Y MINUBE

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Articulo

Minube: Caso de Éxito de una Comunidad Virtual de Viajeros en España

Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Articulo

Does Partisan Bias Modulate Neural Processing of Political Information? An Analysis of the Neural Correlates of Corruption and Positive Messages

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Articulo

Consumer Processing of Online Trust Signals: A Neuroimaging Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2019 Articulo

Procesamiento neuronal de señales de seguridad y riesgo online: un estudio neurocientífico

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Capítulo de libro

A Neuropsychological Study on How Consumers Process Risk and Secure E-Payments

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO J. LIEBANA CABANILLAS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Articulo

Neural correlates of gender congruence in audiovisual commercials for gender-targeted products: An fMRI study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Articulo

How Consumers Process Online Privacy, Financial, and Performance Risks: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2018 Articulo

CÓMO DISEÑAR UNA PUBLICIDAD MEDIOAMBIENTAL EFICIENTE: ANÁLISIS DESDE UNA PERSPECTIVA DE NEUROMARKETING

Luis-Alberto Casado-Aranda
2017 Capítulo de libro

Análisis de la Efectividad de la Comunicación Medioambiental desde una Perspectiva de Neuromarketing: Una Aproximación Empírica

Luis-Alberto Casado-Aranda
2017 Capítulo de libro

Neural Correlates of Voice Gender and Message Framing in Advertising: An fMRI Study

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, Luis-Alberto Casado-Aranda
2017 Articulo

Neural Effects of Environmental Advertising: an fMRI Analysis of Voice Age and Temporal Framing

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Luis-Alberto Casado-Aranda
2017 Articulo

Análisis de la efectividad de la comunicación medioambiental desde una perspectiva de neuromarketing. Una aproximación empírica

Luis-Alberto Casado-Aranda ()
2015 Tesina

Gestión de la Fuerza de Ventas y Equipos Comerciales

Luis-Alberto Casado-Aranda
2015 Libro

Inglés Profesional para Actividades Comerciales

Luis-Alberto Casado-Aranda
2015 Libro

Environmental Research

MARIA ISABEL VIEDMA DEL JESUS, Luis-Alberto Casado-Aranda
- Articulo

How Consumers Process Online Privacy, Financial, and Performance Risks: An fMRI Study

Luis-Alberto Casado-Aranda
- Articulo