Listado de producción
Listando 21 resultados
Titulo | Año | Tipo |
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Heritage Destination: Weaknesses and Strengths Based on the Opinions of Its Visitors¿Case Study: The Alhambra and Generalife
M Belén Prados-Peña
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2022 | Articulo |
Influence of the perceived benefit of a social network-based sales promotion on the perceived quality of a heritage complex
JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu, M Belén Prados-Peña
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2022 | Articulo |
Key antecedents of brand equity in heritage brand extensions: The moderating role of tourist heritage experience
Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
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2021 | Articulo |
Efecto moderador del ajuste de la extensión y la implicación en la relación entre la actitud hacia una marca padre patrimonial y la lealtad de la extensión. Aplicación al conjunto monumental de la Alhambra y el Generalife
M Belén Prados-Peña
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2021 | Articulo |
The development of loyalty to earthen defensive heritage as a key factor in sustainable preventive conservation
Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
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2020 | Capítulo de libro |
Proposal for the enhancement of Marzamemi¿s underwater heritage through the use of digital methodologies
M Belén Prados-Peña
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2020 | Capítulo de libro |
How does parent heritage brand preference affect brand extension loyalty? A moderated mediation analysis
Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
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2020 | Articulo |
Do brand authenticity and brand credibility facilitate brand equity? The case of heritage destination brand extension
Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
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2019 | Articulo |
Journal of Product and Brand Management
M Belén Prados-Peña
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2019 | Review |
The Development of Loyalty to Earthen Defensive Heritage as a Key Factor in Sustainable Preventive Conservation
Salvador Del Barrio García, MARÍA LOURDES GUTIÉRREZ CARRILLO, M Belén Prados-Peña
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2019 | Articulo |
Tourism Management
M Belén Prados-Peña
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2019 | Review |
Tourism Management
M Belén Prados-Peña
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2019 | Review |
JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE
M Belén Prados-Peña
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2018 | Review |
Developing the COOLTURA Resources-Driven Governance Model for Building Scalable Cultural Services in the COOLTURA Platform
M Belén Prados-Peña
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2015 | Capítulo de libro |
Using Augmented Reality and Social Media in Mobile Applications to Engage People on Cultural Sites
M Belén Prados-Peña
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2014 | Capítulo de libro |
Tailoring Lifelong Cultural Experiences
M Belén Prados-Peña
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2014 | Capítulo de libro |
Engaging People with Cultural Heritage: User’s Perspective
M Belén Prados-Peña
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2014 | Capítulo de libro |
REDHAL. Innovando la Tradición. Memoria del Proyecto. Patrimonio Cultural Transfronterizo. Creación de redes de gestión de profesionales del Patrimonio
M Belén Prados-Peña
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2014 | Libro |
Marketing y Cultura? La Alhambra de Granada y su Legado histórico-cultural
M Belén Prados-Peña
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2013 | Capítulo de libro |
El Sistema de Información de la Alhambra SIALH. Nuevas tecnologías en la tutela del Conjunto Monumental de la Alhambra y el Generalife
M Belén Prados-Peña
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2012 | Articulo |
LA DIFUSION COMO ESTRATEGIA DE VALORACION DE LA INTERVENCION EN EL PATIO Y FUENTE DE LOS LEONES: UN MENSAJE, VARIOS CANALES
M Belén Prados-Peña
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2000 | Capítulo de libro |