Evolución de la producción científica

Producción periodo seleccionado
21
  • Libro 1
  • Capítulo de libro 8
  • Publicación en revista 12

Listado de producción

Listando 21 resultados
Titulo Año Tipo

Heritage Destination: Weaknesses and Strengths Based on the Opinions of Its Visitors¿Case Study: The Alhambra and Generalife

M Belén Prados-Peña
2022 Articulo

Influence of the perceived benefit of a social network-based sales promotion on the perceived quality of a heritage complex

JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu, M Belén Prados-Peña
2022 Articulo

Key antecedents of brand equity in heritage brand extensions: The moderating role of tourist heritage experience

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2021 Articulo

Efecto moderador del ajuste de la extensión y la implicación en la relación entre la actitud hacia una marca padre patrimonial y la lealtad de la extensión. Aplicación al conjunto monumental de la Alhambra y el Generalife

M Belén Prados-Peña
2021 Articulo

The development of loyalty to earthen defensive heritage as a key factor in sustainable preventive conservation

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Capítulo de libro

Proposal for the enhancement of Marzamemi¿s underwater heritage through the use of digital methodologies

M Belén Prados-Peña
2020 Capítulo de libro

How does parent heritage brand preference affect brand extension loyalty? A moderated mediation analysis

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Articulo

Do brand authenticity and brand credibility facilitate brand equity? The case of heritage destination brand extension

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

Journal of Product and Brand Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

The Development of Loyalty to Earthen Defensive Heritage as a Key Factor in Sustainable Preventive Conservation

Salvador Del Barrio García, MARÍA LOURDES GUTIÉRREZ CARRILLO, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

Tourism Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

Tourism Management

M Belén Prados-Peña
2019 Review

JOURNAL OF CULTURAL HERITAGE

M Belén Prados-Peña
2018 Review

Developing the COOLTURA Resources-Driven Governance Model for Building Scalable Cultural Services in the COOLTURA Platform

M Belén Prados-Peña
2015 Capítulo de libro

Using Augmented Reality and Social Media in Mobile Applications to Engage People on Cultural Sites

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

Tailoring Lifelong Cultural Experiences

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

Engaging People with Cultural Heritage: User’s Perspective

M Belén Prados-Peña
2014 Capítulo de libro

REDHAL. Innovando la Tradición. Memoria del Proyecto. Patrimonio Cultural Transfronterizo. Creación de redes de gestión de profesionales del Patrimonio

M Belén Prados-Peña
2014 Libro

Marketing y Cultura? La Alhambra de Granada y su Legado histórico-cultural

M Belén Prados-Peña
2013 Capítulo de libro

El Sistema de Información de la Alhambra SIALH. Nuevas tecnologías en la tutela del Conjunto Monumental de la Alhambra y el Generalife

M Belén Prados-Peña
2012 Articulo

LA DIFUSION COMO ESTRATEGIA DE VALORACION DE LA INTERVENCION EN EL PATIO Y FUENTE DE LOS LEONES: UN MENSAJE, VARIOS CANALES

M Belén Prados-Peña
2000 Capítulo de libro