Listado de producción
Listando 79 resultados
Titulo | Año | Tipo |
---|---|---|
Forecasting a post-COVID-19 economic crisis using fuzzy cognitive maps: a Spanish tourism-sector perspective
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2022 | Articulo |
Evaluación experimental del impacto de metodologías alternativas de educación financiera sobre riesgo en las decisiones financieras de los estudiantes universitarios
JOSE SANCHEZ CAMPILLO, MANUEL SALAS VELASCO, DOLORES MORENO HERRERO, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Mª JOSÉ GONZÁLEZ LÓPEZ, MARÍA DEL CARMEN PÉREZ LÓPEZ
|
2021 | Capítulo de libro |
Gestión de la sobrexplotación turística a través del análisis de la dispersión del gasto: El caso de Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
How do monetary and time spend explain cultural tourist satisfaction?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2021 | Articulo |
Identifying tourist profiles to reduce overtourism: the case of a cultural destination
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2021 | Articulo |
ESTUDIO DEL EFECTO DE LAS OPINIONES DE LOS INFLUENCIADORES EN EL COMPORTAMIENTO DE CONSUMO DE LOS SEGUIDORES
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
Determinantes del gasto efectivo en el turismo cultural
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
COMPORTAMIENTO DEL TURISTA CULTURAL: UN ANÁLISIS DESDE LA PERSPECTIVA DEL MARKETING EXPERIENCIAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Codirector), JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA (Codirector)
|
2020 | Tesis Doctoral |
The effect of message consistency and destination-positioning brand-strategy type on consumer-based destination brand equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
The role of numeracy and information load in the tourist decision¿making process
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
Online Marketing Effectiveness-the influence of information load and digital literacy, a cross-country comparison
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2020 | Articulo |
International management of customer orientation
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2020 | Articulo |
Analysis of the dispersion of tourist spending in overexploited destinations using new technologies: the case of Granada
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2020 | Articulo |
Efecto de los tipos de influencia interpersonal en la adopción de opiniones en Internet
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Capítulo de libro |
Destination Brand Equity-Formation: Positioning by Tourism Type and Message Consistency
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
ANÁLISIS DE LA SECUENCIA DE VISITA A GRANADA DE LOS TURISTAS: DIFERENCIAS POR ORIGEN Y GRADO DE EXPERIENCIA CON EL DESTINO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2019 | Articulo |
Explaining tourist behavioral loyalty toward mobile apps
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2019 | Articulo |
EMPLEO DEL GPS COMO BASE PARA ANALIZAR LA SECUENCIA DE VISITA DE LOS TURISTAS
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2018 | Articulo |
Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, Julio Vena Oya
|
2018 | Articulo en prensa |
Servitization strategies from customers¿ perspective: the moderating role of co-creation
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2018 | Articulo en prensa |
The effects of perceived value on loyalty: the moderating effect of market orientation adoption
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2017 | Articulo |
A Dynamic Fuzzy Temporal Clustering for Imprecise Location Streams
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, JAVIER MEDINA QUERO
|
2017 | Articulo |
The Effect of Value-Creation on Consumer-Based Destination Brand Equity
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2017 | Articulo |
Online Marketing Strategy and Market Segmentation in the Spanish Rural Accommodation Sector
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2016 | Articulo |
The Effect of Customer Orientation on Smaller Sized Service Firms and on the Market: A Multilevel Application Embracing Firms and Customers
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2016 | Articulo |
Cuaderno de Aprendizaje Autónomo Comportamiento del Consumidor
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2016 | Libro |
Market Orientation Adoption among Rural Tourism Enterprises: The Effect of the Location and Characteristics of the Firm
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
THE CONTRIBUTION OF WEBSITE DESIGN TO THE GENERATION OF TOURIST DESTINATION IMAGE: THE MODERATING EFFECT OF INVOLVEMENT
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2015 | Articulo |
Rural lodging establishments: effects of location and internal resources and characteristics on room rates
JORGE M. CHICA OLMO, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2015 | Articulo |
Value co-creation via information and communications technology
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2014 | Articulo |
Relación entre inversión publicitaria y demanda turística a través de la teoría de la cointegración
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA, María Eugenia Rodríguez López
|
2014 | Articulo |
Internal market orientation: An empirical research in hotel sector
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2014 | Articulo |
The moderating role of past experience in the formation of a tourist destination’s image and in tourists¿ behavioural intentions
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
The effect of a destination branding strategy for rural tourism on the perceived value of the conservation of the indigenous resources of the rural tourism destination: the case of Spain
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
La Clase Social y su Influencia en el Consumo. ¿Los ricos también lloran?
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Capítulo de libro |
Impact of Customer Orientation and ICT Use on the Perceived Performance of Rural Tourism Enterprises
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
Análisis de las reacciones del turista ante distintos sellos de calidad para alojamientos rurales
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2013 | Articulo |
Antecedents of loyalty toward rural hospitality enterprises: The moderating effect of the customer’s previous experience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2013 | Articulo |
Antecedents of loyalty towards rural hospitality enterprises: the moderating effect of the customer¿s previous experience
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2013 | Articulo |
Cola Cao se bate en China
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2013 | Capítulo de libro |
ANALISIS DE CORRESPONDENCIAS SIMPLE Y MULTIPLE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
Marketing practices in the Spanish rural tourism sector and their contribution to business outcomes
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Validation of a market orientation adoption scale in rural tourism enterprises. Relationship between the characteristics of the enterprise and extent of market orientation adoption
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
The perceived value of the rural tourism stay and its effect on rural tourist behaviour
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Validation of cognitive image dimensions for rural tourist destinations. A contribution to the management of rural tourist destinations
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Internet y el proceso de Gestión de Ventas
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2012 | Capítulo de libro |
Market orientation as a strategy for the rural tourism sector. Its effect on tourist behavior and the performance of enterprises
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2012 | Articulo |
Impact of Market Orientation and ICT on the Performance of Rural Smaller Service Enterprises
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ANA ISABEL POLO PEÑA
|
2011 | Articulo |
The formation of a tourist destination image via information sources: the moderating effect of culture
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2011 | Articulo |
Antecedents of internet acceptance and use as an information source by tourists
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
Attitudes’ hierarchy of effects in online user behaviour
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2009 | Articulo |
La modelización de la imagen de ciudad desde la perspectiva de los líderes de opinión externos
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2009 | Articulo |
INTERNET VS. TRAVEL AGENCIES ON PRE-VISIT DESTINATION IMAGE FORMATION: AN INFORMATION PROCESSING VIEW
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2008 | Articulo |
HOW GREEN SHOULD YOU BE: CAN ENVIRONMENTAL ASSOCIATIONS ENHANCE BRAND PERFORMANCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS
|
2008 | Articulo |
INTERNET COMO FUENTE DE INFORMACIÓN A LA AGENCIA DE VIAJES EN LA SELECCIÓN DEL DESTINO TURÍSTICO: UN ANBLISIS DEL PERFIL DE USUARIO
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
EXTRINSIC AND INTRINSIC MOTIVATION IN THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
THE INFLUENCE OF THE INTERNET ON DESTINATION SATISFACTION
DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2007 | Articulo |
MODELING A CITY’S IMAGE: THE CASE OF GRANADA
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2007 | Articulo |
DETERMINANTS OF THE USE OF THE INTERNET AS A TOURIST INFORMATION SOURCE
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2007 | Articulo |
LOS ESTILOS DE VIDA Y EL CONSUMO DE BEBIDAS NO ALCOHÓLICAS ENTRE ADOLESCENTES. EL CASO DE LOS BATIDOS PULEVA
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
LA LEALTAD DEL CONSUMIDOR EN EL MERCADO ELECTRÓNICO: EL CASO DE CARREFOURONLINE
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, FRANCISCO JAVIER MONTORO RIOS, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, FRANCISCA FUENTES MORENO
|
2006 | Capítulo de libro |
MARKETING INTERNACIONAL
JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2005 | Libro |
MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO EN MINERÍA DE DATOS: UNA PROPUESTA INTEGRADORA
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2004 | Articulo |
EL MÀRQUETING INTERNACIONAL EN L’ACTIVITAT EMPRESARIAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
L’ENTORN DE MÀRQUETING INTERNACIONAL
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
LA COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL
Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Capítulo de libro |
UN MODELO INTEGRADOR DE LOS EFECTOS DEL PAÍS DE ORIGEN SOBRE LAS EVALUACIONES DE LOS PRODUCTOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Articulo |
ANÁLISIS DE LOS EFECTOS PROVOCADOS POR EL ETNOCENTRISMO DEL CONSUMIDOR EN LA EVALUACIÓN DE LOS PRODUCTOS PROCEDENTES DE DIFERENTES PAÍSES
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Articulo |
DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN
Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2004 | Libro |
MÀRQUETING INTERNACIONAL
GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ENRIQUE ANTONIO RUBIO LOPEZ
|
2004 | Libro |
LA MINERÍA DE DATOS COMO HERRAMIENTA DE MARKETING: DELIMITACIÓN Y MEDIDAS DE EVALUACIÓN DEL RESULTADO
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
|
2003 | Capítulo de libro |
EL EFECTO PERSUASIVO DE LA CONGRUENCIA ENTRE LOS ELEMENTOS VISUALES Y VERBALES EN LOS ANUNCIOS PUBLICITARIOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2003 | Articulo |
EL PROCESAMIENTO DE LA PUBLICIDAD: UN ANÁLISIS COMPARATIVO ENTRE ANUNCIOS CON Y SIN FAMOSOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2002 | Articulo |
GRANADA VISTA POR LOS LÍDERES DE OPINIÓN EXTERNOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2002 | Libro |
GRANADA VISTA POR LOS GRANADINOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
|
2002 | Libro |
LA EFICACIA DE LAS CELEBRIDADES EN LA PUBLICIDAD: UN ANALISIS DE SUS VARIABLES MODERADORAS
TEODORO LUQUE MARTINEZ (Director), MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA (Doctorando)
|
2001 | Tesis Doctoral |
GRUPOS DE REFERENCIA Y LIDERES DE OPINION
MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2001 | Capítulo de libro |
POSICIONAMIENTO MEDIANTE ANÁLISIS FACTORIAL DE CORRESPONDENCIAS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2000 | Articulo |
TÉCNICAS DE ANÁLISIS DE DATOS EN INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
TEODORO LUQUE MARTINEZ, DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
|
2000 | Libro |