Evolución de la producción científica

Producción periodo seleccionado
141
  • Libro 25
  • Capítulo de libro 40
  • Publicación en revista 66
  • Producción académica 10

Listado de producción

Listando 141 resultados
Titulo Año Tipo

El brand equity: una visión holística del término, uso y medición, con especial aproximación al sector de la restauración.

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2022 Capítulo de libro

A review of three decades of academic research on brand equity: A bibliometric approach using co-word analysis and bibliographic coupling

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2022 Articulo

No More Drama: Genres and Subgenres of TV Series

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, ÁLVARO J. ROJAS-LAMORENA
2021 Capítulo de libro

Key antecedents of brand equity in heritage brand extensions: The moderating role of tourist heritage experience

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2021 Articulo

The impact of flow, satisfaction and reputation on loyalty to MOOCs: the moderating role of extrinsic motivation

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2021 Articulo

Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2021 Libro

La formación del capital de marca en turismo gastronómico. El papel moderador del tipo de restaurante, del grado de indulgencia y de la aversión al riesgo del cliente

Salvador Del Barrio García (Director), JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR (Codirector)
2020 Tesis Doctoral

The development of loyalty to earthen defensive heritage as a key factor in sustainable preventive conservation

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Capítulo de libro

Formation of customer-based brand equity via authenticity: the mediating role of satisfaction and the moderating role of restaurant type

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2020 Articulo

The antecedent role of a collaborative vs. a controlling corporate culture on firm-wide integrated marketing communication and brand performance

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2020 Articulo

The effect of message consistency and destination-positioning brand-strategy type on consumer-based destination brand equity

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2020 Articulo

A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2020 Articulo

A Review of Comparative Advertising Research 1975-2018: Thematic and Citation Analyses

Salvador Del Barrio García, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2020 Articulo

The effect of self-congruity and motivation on consumer-based destination brand equity

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA, LORENZA LOPEZ MORENO
2020 Articulo

Exploring how student motivation relates to acceptance and participation in MOOCs

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2020 Articulo

How does parent heritage brand preference affect brand extension loyalty? A moderated mediation analysis

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2020 Articulo

Generación de valor de la UGR en su entorno. Análisis del impacto económico y social

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, Luis Doña Toledo, Nina Faraoni
2020 Libro

A longitudinal cross-product analysis of media-budget allocations: How economic and technological disruptions affected media choices across industries

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2019 Articulo

Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience. International Journal of Tourism Research

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2019 Articulo

Analyzing the Influence of Firm-Wide Integrated Marketing Communications on Market Performance in the Hospitality Industry

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2019 Articulo

Do brand authenticity and brand credibility facilitate brand equity? The case of heritage destination brand extension

Salvador Del Barrio García, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

Destination Brand Equity-Formation: Positioning by Tourism Type and Message Consistency

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, JOSE ALBERTO CASTAÑEDA GARCIA
2019 Articulo

The Development of Loyalty to Earthen Defensive Heritage as a Key Factor in Sustainable Preventive Conservation

Salvador Del Barrio García, MARÍA LOURDES GUTIÉRREZ CARRILLO, M Belén Prados-Peña
2019 Articulo

The antecedent role of online satisfaction, perceived risk online and perceived website usability on the affect towards travel destinations

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2018 Articulo

Effects of cultural difference on users’ online experience with a travel website: A structural equation modelling approach

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA
2018 Articulo

Enhancing consumer attitudes toward a website as a contributing factor in business success

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, FRANCISCO JAVIER BLANCO ENCOMIENDA, María Eugenia Rodríguez López
2018 Articulo

The effect of fit and authenticity on attitudes toward the brand extension: The case of the Monumental Complex of the Alhambra and Generalife

Salvador Del Barrio García
2018 Articulo

Does language matter? A cross-national comparison of the moderating effect of language on website information-processing

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, María Eugenia Rodríguez López
2018 Articulo

Value Co-Creation in ecotourism: seeking joint solutions in a digital era

Salvador Del Barrio García
2018 Articulo

Online information effects across culture

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Capítulo de libro

Análisis del papel moderador de la cultura en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web de un destino turístico

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Las consecuencias de navegar en español vs. inglés a la hora de desarrollar la lealtad hacia un destino turístico en internet

Salvador Del Barrio García
2017 Articulo

Examining the Mediating Role of Integrated Marketing Communication on the Relationship between Adhocracy Culture and Brand Advantage

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Capítulo de libro

Modeling the Antecedents and Effects of Integrated Marketing Communication (IMC) in the Hospitality Industry: An Extended Abstract

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Capítulo de libro

Do Adhocracy and Market Cultures Facilitate Firm-wide Integrated Marketing Communication (IMC)?

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

A Cross-Cultural Analysis of How Comparative Advertising Works in Online Media Delivery

Salvador Del Barrio García
2017 Capítulo de libro

Measuring Integrated Marketing Communication by Taking a Broad Organisational Approach: The Firm-wide IMC scale

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2017 Articulo

Towards understanding online information processing in e-tourism: Does national culture matter?

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

Language as a cultural vessel in online servicescapes: its impact on consumers’ perceived risk, attitudes and behavioural intentions

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2017 Articulo

What drives students’ loyalty-formation in social media learning within a personal learning environment approach? The moderating role of need for cognition

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2017 Articulo

El papel moderador del control de incertidumbre, la orientación a largo plazo y el individualismo en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2017 Articulo

Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: The moderating role of Higher Education involvement

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, Luis Doña Toledo
2017 Articulo

The Moderating Role of Language in the Relationship Between Perceived Risk, Perceived Usability, and Satisfaction Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

The Mediating Role of Integrated Corporate Communication on the Relationship Between Organizational Culture and Market Performance

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

Do online discounts and free gifts damage service brand image? the moderating role of promotion-proneness

Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

The moderator role of web design and culture of the country in the online consumer response. An application to tourism destination

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2016 Articulo

Modelización de la relación entre cultura adhocrática y resultados de marca: el papel mediador de la Comunicación Integrada de Marketing (CIM)

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2016 Capítulo de libro

Online Airline Ticket Purchasing: Influence of Online Sales Promotion Type and Internet Experience

Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

Constructing a synthetic indicator of research activity

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

Propuesta de Rankings de Universidades Españolas en Redes Sociales

OSCAR CORDÓN GARCÍA, Salvador Del Barrio García
2016 Articulo

El papel moderador del diseño web y la cultura del país en la respuesta del consumidor online. Una aplicación a los destinos turísticos

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2016 Articulo

Estudio de Opinión de los Titulados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic. Año 2012.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2016 Libro

Estudio de Opinión de los Egresados de Máster de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic. Año 2012.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2016 Libro

Claves de Marketing en el nuevo escenario de la Distribución Comercial

Salvador Del Barrio García
2016 Libro

The Moderating Role of Language on Perceived Risk and Information-Processing Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Capítulo de libro

A Review of Psycho- vs. Socio-Linguistics Theories: An Application to Marketing Research

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Capítulo de libro

Discovering Prominent Themes of Integrated Marketing Communication Research from 1991 to 2012: A Co-word Analytic Approach

Salvador Del Barrio García, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA, Lucia Porcu
2015 Articulo

Cross-cultural comparison of the relationships among perceived risk online, perceived usability and satisfaction during browsing of a tourist website

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

What type of online sales promotion do airline users prefer? Analysis of the moderating role of users¿ online experience level

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

Antecedents of attitude toward the website: The moderating role of long-term orientation and individualism

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2015 Articulo

Motivational Duality in Online Consumer Behavior: Website Usability and Flow State as Moderating Factors

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Articulo

Expert versus novice users: Comparative analysis of the effectiveness of online discounts and gifts

Salvador Del Barrio García
2015 Articulo

Novice and Expert Internet Users: Influence of Price Discounts on Attitude Toward the Banner and Website

Salvador Del Barrio García
2015 Articulo

Personal Learning Environments Acceptance Model: the role of Need for cognition, e-learning satisfaction and students¿ perceptions

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2015 Articulo

Analyzing the Culturally Diverse Consumer in the Global Marketplace

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2015 Libro

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2011)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2015 Libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granasda. La inserción laboral en el Campus de Excelencia BioTic (2011)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2015 Libro

Desarrollo y validación de una escala de medida de la comunicación integrada corporativa. Modelización de sus antecedentes y consecuentes en el sector turístico

Salvador Del Barrio García (Director), Lucia Porcu (Doctorando)
2014 Tesis Doctoral

Experts vs. Novices: Influence of promotional benefit type on their online purchase intention

Salvador Del Barrio García
2014 Capítulo de libro

Perceived risk in e-commerce and the development of loyalty: the moderating effect of website design, the cultural framework of language, and the user¿s flow state

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2014 Capítulo de libro

Quality of Internet user recall: a comparative analysis by online sales promotion type

Salvador Del Barrio García
2014 Articulo

Una visión de las Humanidades Digitales a través de sus centros

Salvador Del Barrio García, Esteban Romero Frías
2014 Articulo

La Comunicación Integrada Corporativa como factor clave para la Mejora de los Resultados Empresariales en el Sector Turístico Español

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2014 Capítulo de libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2014 Libro

Estudio de egresados de Másteres de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2014 Libro

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2014 Libro

Determinants of Satisfaction with Holidays and Hospitality in Rural Tourism in Spain: The Moderating Effect of Tourists’ Previous Experience

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2013 Articulo

Building Brand Image Through Online Sales Promotion: A Comparative Study Between the Web User¿s Experience and Their Promotion-proneness

Salvador Del Barrio García
2013 Capítulo de libro

A Cross-Cultural Analysis of the Effect of Language on Perceived Risk Online

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR, Lucia Porcu
2013 Articulo

Estudio de egresados de la Universidad de Granada. La inserción laboral en el Campus de Excelencia Internacional BioTic (2009)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, Luis Doña Toledo
2013 Libro

Modelización del comportamiento del consumidor online. El papel moderador de la cultura, el diseño y el idioma

Salvador Del Barrio García (Director)
2012 Tesis Doctoral

Modelización del comportamiento del consumidor online. El efecto moderador de la cultura, el diseño web y el idioma

Salvador Del Barrio García (Director), JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR (Doctorando)
2012 Tesis Doctoral

Análisis de Ecuaciones Estructurales

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2012 Capítulo de libro

EL TIPO DE INCENTIVO COMO DETERMINANTE EN EL ATRACTIVO DE LA PROMOCIÓN DE VENTA EN TURISMO RURAL. EFECTO MODERADOR DEL SEXO, LA EDAD Y LA EXPERIENCIA

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2012 Articulo

How Integrated Marketing Communications (IMC) works? A theoretical Review and an Analysis of its Main Drivers and Effects

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2012 Articulo

El papel actual de la venta personal en la comunicación de marketing: una perspectiva relacional e integral

Salvador Del Barrio García, Lucia Porcu
2012 Capítulo de libro

Efecto del diseño web y el estado de flujo sobre el procesamiento de un sitio web

Salvador Del Barrio García, JUAN MIGUEL ALCANTARA PILAR
2012 Capítulo de libro

Venta personal. Una perspectiva integrada y relacional

Salvador Del Barrio García
2012 Libro

La planificación de medios: optimización de la cobertura publicitaria en el medio prensa

Salvador Del Barrio García (Director)
2011 Proyecto fin de carrera

Eficacia de la promoción de ventas on-line. Influencia del tipo de incentivo promocional y de la experiencia de uso web

Salvador Del Barrio García (Director)
2011 Tesis Doctoral

DETERMINANTS AND CONSEQUENCES OF SATISFACTION WITH RURAL TOURISM: THE MODERATING EFFECT OF THE PREVIOUS TOURISTS’ EXPERIENCE

DOLORES MARIA FRIAS JAMILENA, Salvador Del Barrio García, LORENZA LOPEZ MORENO
2011 Articulo

AN OVERVIEW OF THE CONCEPT OF MARKETING ORIENTATION IN THE HIGHER EDUCATIONSECTOR

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

INFLUENCIA DE LA PROMOCIÓN DE VENTAS ON-LINE SOBRE LA VISITA WEB Y LA INTENCIÓN DE COMPRA ON-LINE. ANÁLISIS DE SUS PRINCIPALES MODERADORES

Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

ESTRATEGIAS COMPETITIVAS EN CANALES DE DISTRIBUCION COMERCIAL TRADICIONAL VERSUS ONLINE. INFLUENCIA DE LA PROMOCION DE VENTAS ON-LINE SOBRE LA VISITA WEB Y LA INTENCION DE COMPRA ON-LINE. ANALISIS DE SUS PRINCIPALES MODERADORES

Salvador Del Barrio García
2011 Capítulo de libro

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA. 2007

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2011 Libro

Eficacia publicitaria y funcionamiento de la publicidad: una aproximación al caso de la publicidad cultural en la UGR

Salvador Del Barrio García (Director)
2010 Proyecto fin de carrera

THE IMPORTANCE OF MANAGEMENT IN PUBLIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2010 Capítulo de libro

HIGHER EDUCATION DECENTRALIZATION AND NATIONAL CONVERGENCE: ARE THEY COMPATIBLE? THE CASE OF SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2010 Capítulo de libro

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA. AÑO 2006

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2010 Libro

LOS ESTUDIOS DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD: QUÉ SON, CÓMO SE DESARROLLAN Y CUÁLES SON SUS LIMITACIONES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN EL SISTEMA UNIVERSITARIO ESPAÑOL

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

ANÁLISIS DEL GASTO DE LOS ESTUDIANTES DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

LA ESTIMACIÓN DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN SU ENTORNO. MODELO FINAL.

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Capítulo de libro

THE VALUE OF CLIENT PERCEPTIONS IN UNIVERSITY STRATEGIC PLANNING: AN EMPIRICAL ANALYSIS STUDY

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Articulo

MODELLING UNIVERSITY IMAGE: THE TEACHING STAFF VIEWPOINT

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Articulo

La modelización de la imagen de ciudad desde la perspectiva de los líderes de opinión externos

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2009 Articulo

ESTUDIO DEL IMPACTO ECONÓMICO DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA EN SU ENTORNO

JOSÉ MANUEL AGUAYO MORAL, TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2009 Libro

Modelización de antecedentes y consecuentes de la Comunicación Integrada de Marketing (CIM) Una propuesta multidimensional para la medición de la comunicación integrada de marketing (CIM)

Salvador Del Barrio García (Director), Lucia Porcu (Lectura)
2008 Tesina

Conceptualización y Medida de la CIM. Una perspectiva multidimensional

Salvador Del Barrio García (Director), Lucia Porcu (Lectura)
2008 Trabajo conducente a obtención de DEA

EL USUARIO DE PROMOCIONES DE VENTAS ON-LINE. INFLUENCIA DE LA EXPERIENCIA DE USO CON LA MARCA Y CON EL MEDIO

Salvador Del Barrio García
2008 Articulo

ESTUDIO DE EGRESADOS DE LA UNIVERSIDAD DE GRANADA (AÑOS 2004 Y 2005)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2008 Libro

LA AUDITORÍA DE COMUNICACIÓN: ¿CÓMO LO ESTAMOS HACIENDO?

Salvador Del Barrio García
2007 Capítulo de libro

MODELING A CITY’S IMAGE: THE CASE OF GRANADA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2007 Articulo

ESTRATEGIAS Y TÉCNICAS DE COMUNICACIÓN.

Salvador Del Barrio García
2007 Libro

PLAN ESTRATÉGICO UNIVERSIDAD DE GRANADA (2006-2010)

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2006 Libro

ESTRATEGIA DE COMUNICACIÓN INTERNACIONAL

Salvador Del Barrio García
2005 Capítulo de libro

MARKETING INTERNACIONAL

JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2005 Libro

ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ INTERNACIONAL

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

INTRODUCCIÓN A LA COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

EL GABINETE DE COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LAS RELACIONES PÚBLICAS: COMUNICACIÓN EN SITUACIONES DE CRISIS

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LA AUDITORIA DE COMUNICACIÓN: EVALUACIÓN EXTERNA

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LAS RELACIONES PÚBLICAS: EVENTOS Y PROTOCOLO

Salvador Del Barrio García
2004 Capítulo de libro

LA COMUNICACIÓN INSTITUCIONAL

Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Capítulo de libro

DIRECCIÓN DE COMUNICACIÓN

Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2004 Libro

MÀRQUETING INTERNACIONAL

GUILLERMO MARAVER TARIFA, JUAN SANCHEZ FERNANDEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, ENRIQUE ANTONIO RUBIO LOPEZ
2004 Libro

TÉCNICAS DE PROMOCIÓN DE VENTAS

Salvador Del Barrio García
2003 Capítulo de libro

EL PAPEL MODERADOR DE LA POSICIÓN DE MERCADO RELATIVA DE LA MARCA ANUNCIADA EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2003 Articulo

MODELLING CONSUMER RESPONSE TO DIFFERING LEVELS OF COMPARATIVE ADVERTISING

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2003 Articulo

LA CREDIBILIDAD COMO ELEMENTO CLAVE EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA EN PRENSA: UN ESTUDIO EXPERIMENTAL

Salvador Del Barrio García
2002 Articulo

GRANADA VISTA POR LOS LÍDERES DE OPINIÓN EXTERNOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2002 Libro

GRANADA VISTA POR LOS GRANADINOS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA, INMACULADA GARCIA MAROTO, FRANCISCO MUÑOZ LEIVA
2002 Libro

LA NUEVA IDENTIDAD CORPORATIVA DE PULEVA

Salvador Del Barrio García
2001 Capítulo de libro

EL PAPEL MODERADOR DE LAS RESPUESTAS COGNITIVAS EN LA EFICACIA DE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA

Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

PROCESAMIENTO CENTRAL VERSUS PERIFÉRICO: ANÁLISIS DIFERENCIAL ENTRE LA PUBLICIDAD COMPARATIVA DIRECTA, INDIRECTA Y NO COMPARATIVA

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA Y SUS POTENCIALES BENEFICIOS SOBRE LA INFORMACIÓN DEL CONSUMIDOR: UN ESTUDIO EMPÍRICO

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2001 Articulo

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA : SITUACIÓN ACTUAL Y ANÁLISIS

Salvador Del Barrio García
2001 Libro

LA PUBLICIDAD COMPARATIVA COMO ESTRATEGIA PUBLICITARIA: INFLUENCIA DE DETERMINADOS ELEMENTOS MODERADORES EN SU EFICACIA

TEODORO LUQUE MARTINEZ (Director), Salvador Del Barrio García (Doctorando)
2000 Tesis Doctoral

EL ANALISIS DE ECUACIONES ESTRUCTURALES

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García
2000 Capítulo de libro

POSICIONAMIENTO MEDIANTE ANÁLISIS FACTORIAL DE CORRESPONDENCIAS

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, MIGUEL ANGEL RODRIGUEZ MOLINA
2000 Articulo

CONSUMER ETHNOCENTRISM MEASUREMENT: AN ASSESSMENT OF THE RELIABILITY AND VALIDITY OF THE CETSCALE IN SPAIN

TEODORO LUQUE MARTINEZ, Salvador Del Barrio García, JOSE ANGEL IBAÑEZ ZAPATA
2000 Articulo